اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری (میکرو طبقه‌بندی)

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
کد محصول: 36-10011030
3,250,000 ریال
2,925,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 10
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 294

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند.

ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند. مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند.

به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید.

در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود. پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب حاضر شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب حاضر در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400، 1401 و 1402 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پايان، لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نمايم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند.

ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند. مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند.

به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید.

در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود. پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب حاضر شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب حاضر در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400، 1401 و 1402 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پايان، لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نمايم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 10
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 294
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

تئوری های مدیریت ارشد و دکتری (میکروطبقه بندی)

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

بازاریابی ارشد و دکتری

كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
4,650,000 ریال 4,185,000 ریال

آمار و احتمالات ارشد و دکتری (ویژه مدیریت،حسابداری و علوم اقتصاد) (میکروطبقه بندی)

كتاب حاضر در قالب ۸ فصل به رشته تحرير درآمده است. هر فصل شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمون‌های ارشد و دکتری سال‌های ۹۱ تا ۹۷ و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال ۹۱ با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد.
4,650,000 ریال 4,185,000 ریال

اقتصاد خرد و کلان ارشد

كتاب اقتصاد خرد و کلان داراي ويژگي­هاي زير مي‌باشد: ۱ـ تمام مباحث و مفاهيم درسي به صورت كامل طرح شده و پس از هر مبحث مثال و تست قرار داده شده است. ۲ـ در پايان هر فصل سؤالاتآزمون‌‌های کارشناسی ارشد سراسري ۹۵ـ۷۵ و آزاد ۹۱ـ۷۷ آورده شده است که داراي پاسخ تشريحي مي‌باشند و مي‌توانند در تفهيم سؤالات مورد انتظار از هر فصل بسيار كارآمد باشند. ۳ـ علاوه بر تست‌هاي طبقه‌بندي شده در پايان هر فصل آزمون مربوط به همان فصل قرار داده شده است كه جهت قرار گرفتن در شرايط آزمون و شناسايي و رفع نقايص بسيار مفيد مي‌باشند. با توجه به ويژگي­هاي فوق، اين كتاب جهت بهره‌برداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشته‌هايي كه براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد نياز به يادگيري اين درس دارند توصيه مي‌گردد.
3,600,000 ریال 3,240,000 ریال