مدرسان شریف | کارشناسی ارشد - دکتری و کاردانی به کارشناسی-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف| اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای خرید

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

نوع محصول: کتاب‌های آموزشی
كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است.
کد محصول: 32-10008690
قیمت با تخفیف
1,480,000 ریال
1,332,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 5
مؤلف دکتر محمدحسين افضل آبادي
تعداد صفحات 576

سپاس و ستايش خدايي را سزاست كه مربي جهانيان است. هم او كه راه راست را فراروي انسان نهاد، او را از تاريكي و جهل به روشنايي رهنمون کرد و به او توانايي داد تا گوشه‌اي از بيكران علم الهي را دريابد.

كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است. با توجه به اينكه اين درس از سال 1393 به سرفصل‌هاي كنكور كارشناسي ارشد و دكتري مديريت اضافه شد، لذا بر آن شديم تا ضمن كمك به داوطلبان اين مقطع در درك بهتر مباحث مديريت اسلامي، سهمي كوچك در ترويج و اشاعه مباني مديريت اسلامي در جامعه داشته باشيم. بر همين اساس به علت گستردگي و پراكندگي مطالب و مباحث مديريت اسلامي، در اين كتاب سعي شده است علاوه بر اينكه كليه مباني، متون، اصول، جلوه‌ها و الگوهاي مديريت اسلامي به زباني ساده و روان پوشش داده شود، تمامي سرفصل‌ها و مباحث مرتبط در بخش‌هاي منسجم و يكپارچه جمع‌آوري و بازنويسي گردد تا به يادگيري سريع‌تر و بهتر خوانندگان عزيز كمك كند. همچنین با توجه به این‌که این درس در سال 93 به سرفصل‌های کنکور اضافه شده، لذا تست‌های موجود در کتاب همه تألیفی می‌باشند و سعی شده تست‌های نکته‌دار و مفید و شبیه‌سازی شده سؤالات کنکور باشند و برای همه تست‌ها پاسخ تشریحی ارائه شده است.

در انتهاي كتاب، سوالات آزمون سراسري و دکتری 98ـ94 با پاسخ كاملاً تشريحي آن‌ها و 3 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)،B (متوسط) و A (سخت) ارائه شده است. پاسخ اين 3 مرحله آزمون خودسنجي را مي‌توانيد در سايت www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

در این میان باید مد نظر داشت که هدف قرآن کریم، در اختيار قرار دادن تکنیک­ها و فنون مدیریتی نیست؛ بلکه با عنایت به آیات قرآنی می­توان پیش­فرض­هایی را تدوین نمود که ضمن تبیین جهان‌بینی مدیریت، چارچوب­هایی را فراروی پژوهشگران عرصه سازمان و مدیریت قرار دهد تا با الهام از این گزاره‌ها و بهره­گیری از ذهن خلاقانه خود، اصول و قواعد راهنما و حتی مدل­ها و فنون مدیریتی را برای سعادت دنیوی و اخروی به رشته تحریر درآورند.

درحال حاضر یکی از بحث‌هايي که دغدغه محققان عرصه مدیریت شده، شناسایی الگوهای مدیریتی سازمان‌های پیشرو مبتنی بر شرايط زمانی و مکانی در چارچوب نظام ارزشی اسلام است. بر این اساس، اندیشمندان مدیریت به تناسب علائق مورد مطالعه و مفروضاتشان، اقدام به طراحی و تبیین مدل­ها و الگوهای مدیریتی در حوزه مدیریت اسلامی نموده­اند.

اين مجموعه كوچك را كه با همتي مخلصانه تدوين شده است، به روح پاك و بزرگ مادرم تقديم مي‌كنم و از زحمات بي‌دريغ و صبر پدر مهربان، همسر فداكار و فرزند دلبندم كمال تشكر را دارم.

در پايان از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزارم.  

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir  ارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف)  تماس حاصل نمايند.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

سپاس و ستايش خدايي را سزاست كه مربي جهانيان است. هم او كه راه راست را فراروي انسان نهاد، او را از تاريكي و جهل به روشنايي رهنمون کرد و به او توانايي داد تا گوشه‌اي از بيكران علم الهي را دريابد.

كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است. با توجه به اينكه اين درس از سال 1393 به سرفصل‌هاي كنكور كارشناسي ارشد و دكتري مديريت اضافه شد، لذا بر آن شديم تا ضمن كمك به داوطلبان اين مقطع در درك بهتر مباحث مديريت اسلامي، سهمي كوچك در ترويج و اشاعه مباني مديريت اسلامي در جامعه داشته باشيم. بر همين اساس به علت گستردگي و پراكندگي مطالب و مباحث مديريت اسلامي، در اين كتاب سعي شده است علاوه بر اينكه كليه مباني، متون، اصول، جلوه‌ها و الگوهاي مديريت اسلامي به زباني ساده و روان پوشش داده شود، تمامي سرفصل‌ها و مباحث مرتبط در بخش‌هاي منسجم و يكپارچه جمع‌آوري و بازنويسي گردد تا به يادگيري سريع‌تر و بهتر خوانندگان عزيز كمك كند. همچنین با توجه به این‌که این درس در سال 93 به سرفصل‌های کنکور اضافه شده، لذا تست‌های موجود در کتاب همه تألیفی می‌باشند و سعی شده تست‌های نکته‌دار و مفید و شبیه‌سازی شده سؤالات کنکور باشند و برای همه تست‌ها پاسخ تشریحی ارائه شده است.

در انتهاي كتاب، سوالات آزمون سراسري و دکتری 98ـ94 با پاسخ كاملاً تشريحي آن‌ها و 3 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)،B (متوسط) و A (سخت) ارائه شده است. پاسخ اين 3 مرحله آزمون خودسنجي را مي‌توانيد در سايت www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

در این میان باید مد نظر داشت که هدف قرآن کریم، در اختيار قرار دادن تکنیک­ها و فنون مدیریتی نیست؛ بلکه با عنایت به آیات قرآنی می­توان پیش­فرض­هایی را تدوین نمود که ضمن تبیین جهان‌بینی مدیریت، چارچوب­هایی را فراروی پژوهشگران عرصه سازمان و مدیریت قرار دهد تا با الهام از این گزاره‌ها و بهره­گیری از ذهن خلاقانه خود، اصول و قواعد راهنما و حتی مدل­ها و فنون مدیریتی را برای سعادت دنیوی و اخروی به رشته تحریر درآورند.

درحال حاضر یکی از بحث‌هايي که دغدغه محققان عرصه مدیریت شده، شناسایی الگوهای مدیریتی سازمان‌های پیشرو مبتنی بر شرايط زمانی و مکانی در چارچوب نظام ارزشی اسلام است. بر این اساس، اندیشمندان مدیریت به تناسب علائق مورد مطالعه و مفروضاتشان، اقدام به طراحی و تبیین مدل­ها و الگوهای مدیریتی در حوزه مدیریت اسلامی نموده­اند.

اين مجموعه كوچك را كه با همتي مخلصانه تدوين شده است، به روح پاك و بزرگ مادرم تقديم مي‌كنم و از زحمات بي‌دريغ و صبر پدر مهربان، همسر فداكار و فرزند دلبندم كمال تشكر را دارم.

در پايان از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزارم.  

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir  ارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف)  تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 5
مؤلف دکتر محمدحسين افضل آبادي
تعداد صفحات 576
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

تئوری های مدیریت(میکروطبقه بندی شده)

کتاب شامل چهار حوزه تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی، منابع انسانی و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم و همچنین سرفصل های جدید آزمون های اخیر ارشد و دکترا می باشد.
1,350,000 ریال 1,215,000 ریال

بازاریابی

کتاب بازاریابی مدرسان شریف جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان رشته مديريت بازرگاني، بازاريابي و فن‌آوري اطلاعات مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد تهيه شده است.
600,000 ریال 540,000 ریال

اقتصاد خرد و کلان

اين كتاب جهت بهره‌برداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشته‌هايي كه براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد نياز به يادگيري درس اقتصاد خرد و کلان دارند گردآوری شده است.
550,000 ریال 495,000 ریال

آمار و احتمالات (ویژه مدیریت، حسابداری و اقتصاد)میکروطبقه بندی شده

يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع مي‌باشد.دراين كتاب سعي شده که با روان بيان كردن مطالب وتنوع تست اهداف فوق به‌طور كامل دنبال شوند.
900,000 ریال 810,000 ریال