مدرسان شریف | کارشناسی ارشد - دکتری و کاردانی به کارشناسی-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف| بازاريابي
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای خرید

بازاریابی

نوع محصول: کتاب‌های آموزشی
کتاب بازاریابی مدرسان شریف جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان رشته مديريت بازرگاني، بازاريابي و فن‌آوري اطلاعات مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد تهيه شده است.
کد محصول: 32-10007268
قیمت با تخفیف
600,000 ریال
540,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1397
نوبت چاپ 8
مؤلف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 542

كتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

كتاب شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های سراسری و آزاد ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

كتاب شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های سراسري و آزاد ارشد از سال 77 تا 96 همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد. 

همچنین در انتهای کتاب سؤالات آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری 97 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد. 

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم. 

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب¬نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را از طريق شماره پيام كوتاه 10008387 اطلاع دهند و يا با شماره تلفن‌ 61099-021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

كتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

كتاب شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های سراسری و آزاد ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

كتاب شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های سراسري و آزاد ارشد از سال 77 تا 96 همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد. 

همچنین در انتهای کتاب سؤالات آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری 97 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد. 

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم. 

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب¬نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را از طريق شماره پيام كوتاه 10008387 اطلاع دهند و يا با شماره تلفن‌ 61099-021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1397
نوبت چاپ 8
مؤلف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 542
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

تئوری های مدیریت(میکروطبقه بندی شده)

کتاب شامل چهار حوزه تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی، منابع انسانی و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم و همچنین سرفصل های جدید آزمون های اخیر ارشد و دکترا می باشد.
1,350,000 ریال 1,215,000 ریال

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است.
1,480,000 ریال 1,332,000 ریال

اقتصاد خرد و کلان

اين كتاب جهت بهره‌برداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشته‌هايي كه براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد نياز به يادگيري درس اقتصاد خرد و کلان دارند گردآوری شده است.
550,000 ریال 495,000 ریال

زبان تخصصی مدیریت و مدیریت اجرایی

کتابی که پیش روی شما قرار دارد مجموعه‌اي است متفاوت براي هر آن‌ چه كه براي درس زبان تخصصي رشته‌هاي مديريت و مديريت اجرايي آزمون كارشناسي ارشد نياز داريد.
600,000 ریال 540,000 ریال