کتاب تئوري‌هاي مديريت | فروشگاه مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

تئوری های مدیریت(میکروطبقه بندی شده)

نوع محصول: کتاب‌های آموزشی
کتاب شامل چهار حوزه تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی، منابع انسانی و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم و همچنین سرفصل های جدید آزمون های اخیر ارشد و دکترا می باشد.
کد محصول: 32-10008556
قیمت با تخفیف
1,350,000 ریال
1,215,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 21
مؤلف دكتر غلامرضا طالقانی (عضو هيئت علمی دانشگاه تهران) ـ علی‌اكبر افقهی فريمانی (عضو هيئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 526

مطالب کتاب میکرو تئوری مدیریت که بنای اصلی آن برگرفته از کتاب تئوری مدیریت مدرسان شریف می‌باشد، به چهار حوزه اساسی تقسیم شده است:

بخش اول شامل مطالب مرتبط با  مبانی سازمان و تئوری‌های مدیریت می‌باشد و چهارده فصل ابتدایی کتاب را شامل گردیده است.

بخش دوم شامل مطالب مرتبط با رفتار سازمانی می‌باشد و دوازده فصل بعدی یعنی فصول 15 تا 26 را شامل می‌شود.

بخش سوم شامل مطالب مرتبط با منابع انسانی بوده و شش فصل بعدی یعنی فصول 27 تا 32 را شامل می‌شود.

بخش چهارم که فصل 33 را شامل می‌شود مربوط به تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم است.

در تهیه این کتاب سعی شده تا تمامی منابع چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان  تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.

در این کتاب، هر فصل شامل چند درسنامه می­باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمون ارشد سال‌های 91 تا 97 و دکتری 90 تا 97 و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. سعی شده نحوه توزیع تست‌های کنکور در بین مطالب تا حد زیادی جزئی شده باشد به گونه‌ای که حتی در تقسیم بندی‌های یک موضوع، تست‌ها نیز تقسیم شده‌اند تا میزان اهمیت هر مطلب برای خوانندگان روشن باشد.  در فرمت قبلی کتاب‌ها مثال‌های هر مبحث، تست‌های تألیف شده بودند که در کتاب‌های میکروطبقه‌بندی تست‌های کنکوری جایگزین برخی از تست‌های تألیفی شدند.

لازم به ذکر است سؤالات ارشد و دکتری 98 با پاسخ تشریحی در انتهای کتاب می‌باشد.

ضمناً اکثر تست‌های کنکوری قبل از سال 91 و همچنین تست‌های تألیفی برای آن دسته از داوطلبان که به دنبال تست‌های بیشتر هستند بر روی سایت مدرسان شریف به آدرس www.modaresanesharif.ac.ir جهت دانلود ارائه شده است.

در پايان، از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است قدرداني مي‌نمايیم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر را داریم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب نظران و دانشجويان تقاضا داریم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir  ارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021
(روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف)  تماس حاصل نمايند.

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

مطالب کتاب میکرو تئوری مدیریت که بنای اصلی آن برگرفته از کتاب تئوری مدیریت مدرسان شریف می‌باشد، به چهار حوزه اساسی تقسیم شده است:

بخش اول شامل مطالب مرتبط با  مبانی سازمان و تئوری‌های مدیریت می‌باشد و چهارده فصل ابتدایی کتاب را شامل گردیده است.

بخش دوم شامل مطالب مرتبط با رفتار سازمانی می‌باشد و دوازده فصل بعدی یعنی فصول 15 تا 26 را شامل می‌شود.

بخش سوم شامل مطالب مرتبط با منابع انسانی بوده و شش فصل بعدی یعنی فصول 27 تا 32 را شامل می‌شود.

بخش چهارم که فصل 33 را شامل می‌شود مربوط به تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم است.

در تهیه این کتاب سعی شده تا تمامی منابع چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان  تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.

در این کتاب، هر فصل شامل چند درسنامه می­باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمون ارشد سال‌های 91 تا 97 و دکتری 90 تا 97 و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. سعی شده نحوه توزیع تست‌های کنکور در بین مطالب تا حد زیادی جزئی شده باشد به گونه‌ای که حتی در تقسیم بندی‌های یک موضوع، تست‌ها نیز تقسیم شده‌اند تا میزان اهمیت هر مطلب برای خوانندگان روشن باشد.  در فرمت قبلی کتاب‌ها مثال‌های هر مبحث، تست‌های تألیف شده بودند که در کتاب‌های میکروطبقه‌بندی تست‌های کنکوری جایگزین برخی از تست‌های تألیفی شدند.

لازم به ذکر است سؤالات ارشد و دکتری 98 با پاسخ تشریحی در انتهای کتاب می‌باشد.

ضمناً اکثر تست‌های کنکوری قبل از سال 91 و همچنین تست‌های تألیفی برای آن دسته از داوطلبان که به دنبال تست‌های بیشتر هستند بر روی سایت مدرسان شریف به آدرس www.modaresanesharif.ac.ir جهت دانلود ارائه شده است.

در پايان، از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است قدرداني مي‌نمايیم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر را داریم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب نظران و دانشجويان تقاضا داریم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir  ارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021
(روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف)  تماس حاصل نمايند.

 

مشخصات محصولات
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 21
مؤلف دكتر غلامرضا طالقانی (عضو هيئت علمی دانشگاه تهران) ـ علی‌اكبر افقهی فريمانی (عضو هيئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 526
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است.
1,480,000 ریال 1,332,000 ریال

بازاریابی

كتاب حاضر شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي و ... نيز پرداخته است.
600,000 ریال 540,000 ریال

اقتصاد خرد و کلان

اين كتاب جهت بهره‌برداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشته‌هايي كه براي شركت در كنكور ارشد نياز به يادگيري درس اقتصاد خرد و کلان دارند گردآوری شده است.
1,250,000 ریال 1,125,000 ریال

آمار و احتمالات(ویژه مدیریت،حسابداری و اقتصاد)میکروطبقه بندی شده

يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع مي‌باشد.دراين كتاب سعي شده که با روان بيان كردن مطالب وتنوع تست اهداف فوق به‌طور كامل دنبال شوند.
900,000 ریال 810,000 ریال