كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشريحي ميباشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
كتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل ميباشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستمهای اطلاعات بازاريابي، برنامهريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بينالمللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
كتاب الکترونیکی به گونهاي گردآوري شده است كه براي دانشجويان تمامي مقاطع تحصيلي مجموعه مديريت قابل استفاده است و خواندن آن به همه دانشجويان اين رشته توصيه ميشود.