مدرسان شریف | کارشناسی ارشد - دکتری و کاردانی به کارشناسی-راهکارهای طلایی موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری ویژه رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی
 
جستجوی پیشرفته

راهکارهای طلایی موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری ویژه رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

با توجه به عدم اطلاعات کافی متقاضیان ورود به این مقطع پیرامون مصاحبه‌ حضوری و نبود منابع کافی در این زمینه، انتشارات مدرسان شریف کتابی در دو بخش تهیه کرده است ...
کد محصول: 32-10008251
قیمت با تخفیف
270,000 ریال
243,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
مؤلف دپارتمان مدیریت مدرسان شريف
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 50
کد شابک 978-964-11-8351-8

پیشرفت روزافزون علم و دانش، پیمودن مدارج بالای تحصیلی را اجتناب‌ناپذیر کرده است و تمایل به تحصیلات عالی در سال‌های اخیر باعث ایجاد رقابت شدیدی بین داوطلبان مقطع دکتری شده است.

با توجه به عدم اطلاعات کافی متقاضیان ورود به این مقطع پیرامون مصاحبه‌ حضوری و نبود منابع کافی در این زمینه، انتشارات مدرسان شریف کتابی در دو بخش تهیه کرده است که بخش اول آن در ارتباط با شرایط عمومی حضور یک داوطلب در جلسه مصاحبه حضوری می‌باشد و بخش دوم آن سؤالات تخصصی درسی می‌باشد که از داوطلب سؤال می‌شود. هدف از تهیه این کتاب افزایش آگاهی و آشنایی داوطلبان با شرایط عمومی و نوع سؤالاتی است که در جلسه مصاحبه حضوری پرسیده می‌شود.

این کتاب به متقاضیان کمک می‌کند که ندانسته‌های خود را در ارتباط با مصاحبه حضوری به حداقل برسانند. 

در ضمن از کلیه عزیزان از جمله جناب آقای حمید فتحی مقدم که گردآوری بخش عمومی این اثر را برعهده داشتند و کلیه عزیزانی که مسئولیت پاسخگویی و گردآوری سؤالات را با تمام توان خود انجام دادند نهایت تشکر و امتنان را داریم. 

امیدواریم این کتاب مورد قبول متقاضیان واقع گردد.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داریم هرگونه اشكالي را از طريق شماره پيام كوتاه 10008387 اطلاع دهند و يا با شماره تلفن‌ «61099 -021» (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

پیشرفت روزافزون علم و دانش، پیمودن مدارج بالای تحصیلی را اجتناب‌ناپذیر کرده است و تمایل به تحصیلات عالی در سال‌های اخیر باعث ایجاد رقابت شدیدی بین داوطلبان مقطع دکتری شده است.

با توجه به عدم اطلاعات کافی متقاضیان ورود به این مقطع پیرامون مصاحبه‌ حضوری و نبود منابع کافی در این زمینه، انتشارات مدرسان شریف کتابی در دو بخش تهیه کرده است که بخش اول آن در ارتباط با شرایط عمومی حضور یک داوطلب در جلسه مصاحبه حضوری می‌باشد و بخش دوم آن سؤالات تخصصی درسی می‌باشد که از داوطلب سؤال می‌شود. هدف از تهیه این کتاب افزایش آگاهی و آشنایی داوطلبان با شرایط عمومی و نوع سؤالاتی است که در جلسه مصاحبه حضوری پرسیده می‌شود.

این کتاب به متقاضیان کمک می‌کند که ندانسته‌های خود را در ارتباط با مصاحبه حضوری به حداقل برسانند. 

در ضمن از کلیه عزیزان از جمله جناب آقای حمید فتحی مقدم که گردآوری بخش عمومی این اثر را برعهده داشتند و کلیه عزیزانی که مسئولیت پاسخگویی و گردآوری سؤالات را با تمام توان خود انجام دادند نهایت تشکر و امتنان را داریم. 

امیدواریم این کتاب مورد قبول متقاضیان واقع گردد.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داریم هرگونه اشكالي را از طريق شماره پيام كوتاه 10008387 اطلاع دهند و يا با شماره تلفن‌ «61099 -021» (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
مؤلف دپارتمان مدیریت مدرسان شريف
سال چاپ 1398
نوبت چاپ 1
تعداد صفحات 50
کد شابک 978-964-11-8351-8
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

بازاریابی

کتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان رشته مديريت بازرگاني، بازاريابي و فن‌آوري اطلاعات مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد تهيه شده است.
600,000 ریال 540,000 ریال

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

كتاب حاضر شامل مباحث اصلي مجموعه كتاب‌هاي مباني و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهاي متفاوت است.
650,000 ریال 585,000 ریال

مجموعه سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي مديريت‌ بازرگانی و راهبردی دكتري 98 ـ 91

این کتاب مجموعه سوالات و پاسخنامه تشريحي آزمون دکتری سراسری سال های 91 الی 98 شامل زبان انگلیسی، استعداد تحصیلی و مجموعه دروس تخصصی مي‌باشد.
950,000 ریال 855,000 ریال

آمار و احتمالات (ویژه مدیریت، حسابداری و اقتصاد)

يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع مي‌باشد.دراين كتاب سعي شده که با روان بيان كردن مطالب وتنوع تست اهداف فوق به‌طور كامل دنبال شوند.
850,000 ریال 765,000 ریال