کتاب رفتار سازمانی | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

رفتار سازمانی ارشد

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
در هر فصل کتاب رفتار سازمانی ابتدا مطالب و نکات مهم هر مبحث توضیح داده شده است و در انتهای هر فصل سؤالات آزمون‌های سراسری با پاسخ تشریحی آنها آورده شده است.
کد محصول: 36-10009419
800,000 ریال
720,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1400
نوبت چاپ 6
مولف محسن اصلی‌پور (رتبه یک آزمون کارشناسی ارشد سال 90)
تعداد صفحات 198

درس رفتار سازمانی بخشی از مجموعه منابع کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی می‌باشد.

در این بخش مؤلفه‌ها و عوامل تأثیرگذار فردی، گروهی و سازمانی در قالب الگوهای سازمان‌یافته مورد مطالعه قرار گرفته است.

محوریت مباحث تشریح شده در این بخش، بررسی روابط میان عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی عملکرد و دستاوردهای سازمانی است.

این موضوعات شامل شخصیت، توانایی، یادگیری، نگرش، ادراک، هیجان، انگیزش، رفتار گروهی و تیمی، ارتباطات، رهبری، قدرت، سیاست، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی می‌گردد.

در هر فصل ابتدا مطالب و نکات مهم هر مبحث توضیح داده شده و برای تشریح بهتر موضوع از مثال‌های متعدد استفاده شده است.

در انتهای هر فصل سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد 95-85 با پاسخ تشریحی آنها آورده شده است و پس از آن آزمونی جهت سنجش داوطلبان عزیز ارائه شده است که پاسخ این تست‌ها به‌صورت کلیدی در انتهای کتاب آورده شده است.

علاوه بر این، سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌‌های 99ـ96 با پاسخ كاملاً تشریحی آن‌ها و 3 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) در انتهای كتاب، ارائه شده است. پاسخ این 3 مرحله آزمون خودسنجی را می‌توانید در سایت مدرسان شریف (www.modaresanesharif.ac.ir) مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است پاسخگویی به سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد 85 تا 89 را خانم نجمه مهدوی خانوکی برعهده داشتند.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف كه رهنمودهای ایشان باعث ارتقای كتاب شده است كمال تشكر و امتنان را داشته باشم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف كه در هر چه بهتر شدن این كتاب از هیچ كوششی دریغ نورزیدند كمال تشكر را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشكالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

 

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

درس رفتار سازمانی بخشی از مجموعه منابع کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی می‌باشد.

در این بخش مؤلفه‌ها و عوامل تأثیرگذار فردی، گروهی و سازمانی در قالب الگوهای سازمان‌یافته مورد مطالعه قرار گرفته است.

محوریت مباحث تشریح شده در این بخش، بررسی روابط میان عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی عملکرد و دستاوردهای سازمانی است.

این موضوعات شامل شخصیت، توانایی، یادگیری، نگرش، ادراک، هیجان، انگیزش، رفتار گروهی و تیمی، ارتباطات، رهبری، قدرت، سیاست، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی می‌گردد.

در هر فصل ابتدا مطالب و نکات مهم هر مبحث توضیح داده شده و برای تشریح بهتر موضوع از مثال‌های متعدد استفاده شده است.

در انتهای هر فصل سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد 95-85 با پاسخ تشریحی آنها آورده شده است و پس از آن آزمونی جهت سنجش داوطلبان عزیز ارائه شده است که پاسخ این تست‌ها به‌صورت کلیدی در انتهای کتاب آورده شده است.

علاوه بر این، سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌‌های 99ـ96 با پاسخ كاملاً تشریحی آن‌ها و 3 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) در انتهای كتاب، ارائه شده است. پاسخ این 3 مرحله آزمون خودسنجی را می‌توانید در سایت مدرسان شریف (www.modaresanesharif.ac.ir) مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است پاسخگویی به سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد 85 تا 89 را خانم نجمه مهدوی خانوکی برعهده داشتند.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف كه رهنمودهای ایشان باعث ارتقای كتاب شده است كمال تشكر و امتنان را داشته باشم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف كه در هر چه بهتر شدن این كتاب از هیچ كوششی دریغ نورزیدند كمال تشكر را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشكالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1400
نوبت چاپ 6
مولف محسن اصلی‌پور (رتبه یک آزمون کارشناسی ارشد سال 90)
تعداد صفحات 198
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

بالندگی سازمانی ارشد

توجه ويژه : اين کتاب ديگر به صورت فيزيکي چاپ نخواهد شد و نسخه الکترونيکي ( آخرین بروز رسانی) آن هم اکنون در پايين صفحه در بخش (دانلود کامل کتاب) در دسترس مي باشد.


شايان ذکر اينکه، درصورت تمايل به نسخه فيزيکي مي توانيد از طريق خريد بسته آموزشي کامل (پکيج کتب عمومي و تخصصي به همراه آزمونهاي آزمايشي) و يا فقط آزمونها اقدام نمائيد.

به عبارتي، از اين کتاب در حد نياز صرفاً براي داوطلباني که بسته آموزشي کامل و يا فقط آزمونها را ثبت نام مي نمايند تکثير و ارسال خواهد شد.


جهت خريد بسته آموزشي کامل و يا فقط آزمونهاي آزمايشي مي توانيد از طريق لينک ذيل اقدام نمائيد:


1- شعب و دفاتر نمايندگي فعال مؤسسه در سراسر کشور کليک کنيد.


2- فروشگاه آنلاين مدرسان شريف کليک کنيد.

روانشناسی امور استخدامی ارشد

کتاب روانشناسی امور استخدامی مربوط به رشته روان­شناسی صنعتی ـ­ سازمانی می باشد.در هر فصل کتاب روانشناسی امور استخدامی ابتدا مطالب و نکات مهم هر مبحث توضیح داده شده و برای تشریح بهتر موضوع از مثال‌های متعدد استفاده شده است.
560,000 ریال 504,000 ریال

روانشناسی اجتماعی ارشد

مجموعه پیش روی شما مربوط به درس روان­شناسی اجتماعی رشته روان­شناسی صنعتی ـ سازمانی است. این درس به بررسی فرایندهای رفتاری افراد در موقعیت­های جمعی و اجتماعی می­پردازد. نظریات و مطالعات پژوهشی مطرح‌شده در این بخش، بنیان تحلیلی پرتوانی را برای تفسیر رفتارها، نگرش­ها و عواطف افراد در محیط­های جمعی فراهم می­آورند. موضوعات مرتبط با این بخش شامل شناخت و ادراک اجتماعی، نگرش، شناخت خود، نفوذ اجتماعی، پیش­داوری و پرخاشگری، رفتار جامعه­ پسند، جاذبه متقابل و روابط نزدیک می­شود که در قالب نه فصل ارائه شده است.
780,000 ریال 702,000 ریال

روانشناسی صنعتی - سازمانی ارشد

مجموعه‌ی پیش روی شما مربوط به درس روان­شناسی صنعتی سازمانی است که به نوعی دریچه ورود به مباحث تخصصی رشته روان­شناسی صنعتی سازمانی محسوب می­شود و در آن مباحث بنیادین این رشته مطرح می­گردد. این مباحث مربوط به کاربرد رشته روان­شناسی در موقعیت­های شغلی و سازمانی‌اند که در دوازده فصل گنجانده شده‌اند. سرفصل­های کلیدی این مباحث شامل تحلیل شغل، ارزیابی عملکرد، گزینش و استخدام، آموزش، انگیزه شغلی، نگرش شغلی، رفتارهای بارور و مخرب، ایمنی شغلی، گروه کاری و ارتباط است.
570,000 ریال 513,000 ریال