کتاب مجموعه سؤالات و پاسخنامه تشریحی دکتری مديريت‌ بازرگانی و راهبردی | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

مجموعه سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي دكتري مديريت‌ بازرگانی و راهبردی (کد 2162) 97 -1402

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب مجموعه سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي دكتري مديريت‌ بازرگانی و راهبردی شامل زبان انگلیسی،استعداد تحصیلی و مجموعه دروس تخصصی می باشد.
کد محصول: 36-10010948
4,300,000 ریال
3,870,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 6
مولف مهندس حسین نامی
تعداد صفحات 332

کتاب حاضر مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش می باشد لذا دروسی که سالهای قبل توسط سازمان سنجش حذف گردیده است در این کتاب ارائه نمی گردد.

نویسنده: استعداد تحصيلي: مهندس حسين نامي 
زبان انگليسي: گروه زبان مدرسان شریف
مجموعه دروس تخصصي: دپارتمان مدیریت مدرسان شريف

سال چاپ: 1402
نوبت چاپ: 6
تعداد صفحات: 332

شابک:

978-622-07-1625-9   

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

 

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

کتاب حاضر مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش می باشد لذا دروسی که سالهای قبل توسط سازمان سنجش حذف گردیده است در این کتاب ارائه نمی گردد.

نویسنده: استعداد تحصيلي: مهندس حسين نامي 
زبان انگليسي: گروه زبان مدرسان شریف
مجموعه دروس تخصصي: دپارتمان مدیریت مدرسان شريف

سال چاپ: 1402
نوبت چاپ: 6
تعداد صفحات: 332

شابک:

978-622-07-1625-9   
مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 6
مولف مهندس حسین نامی
تعداد صفحات 332
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

بازاریابی ارشد و دکتری

كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
4,650,000 ریال 4,185,000 ریال

تئوری های مدیریت ارشد و دکتری (میکروطبقه بندی)

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری (میکرو طبقه‌بندی)

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
3,250,000 ریال 2,925,000 ریال

زبان عمومی دكتری

در کتاب زبان انگلیسی عمومی مقطع دكتری شده است به هر يك ازسه بخش سوالات تافل دکتری شامل درک مطلب، ساختار و واژگان به طور جامع و کامل به همراه مثال‌های کاملاً تشریحی پرداخته شود.
4,800,000 ریال 4,320,000 ریال