توجه ويژه : اين کتاب ديگر به صورت فيزيکي چاپ نخواهد شد و نسخه الکترونيکي( آخرین بروز رسانی) آن هم اکنون در پايين صفحه در بخش (دانلود کامل کتاب) در دسترس مي باشد.
درس رفتار سازمانی بخشی از مجموعه منابع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی صنعتی ـ سازمانی میباشد. در این بخش مؤلفهها و عوامل تأثیرگذار فردی، گروهی و سازمانی در قالب الگوهای سازمانیافته مورد مطالعه قرار گرفته است. محوریت مباحث تشریح شده در این بخش، بررسی روابط میان عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی عملکرد و دستاوردهای سازمانی است. این موضوعات شامل شخصیت، توانایی، یادگیری، نگرش، ادراک، هیجان، انگیزش، رفتار گروهی و تیمی، ارتباطات، رهبری، قدرت، سیاست، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی میگردد.
در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و بهروزترین و جامعترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکتهها و مثالها بهروز شدهاند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
در کتاب تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد سالهای 91 تا 1400 و دکتری 90 تا 1400 و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد.
کتاب آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم ویژه دانشگاه فرهنگیان در دو بخش «تعلیم و تربیت اسلامی» و
«هوش و استعداد معلمی»، براساس آخرین منابع اعلامی سازمان سنجش در سال 1402 تألیف شده است. هر بخش از کتاب شامل زیرفصلهایی است که بعد از توضیحات کامل مطالب درسی و ارائه نکات مهم، مثالهای تألیفی با پاسخ تشریحی قرار داده شده است. با این روش خواننده به درک بالایی از مطالب خوانده شده میرسد.
کتاب آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم ویژه دانشگاه فرهنگیان در دو بخش «تعلیم و تربیت اسلامی» و
«هوش و استعداد معلمی»، براساس آخرین منابع اعلامی سازمان سنجش در سال 1402 تألیف شده است. هر بخش از کتاب شامل زیرفصلهایی است که بعد از توضیحات کامل مطالب درسی و ارائه نکات مهم، مثالهای تألیفی با پاسخ تشریحی قرار داده شده است. با این روش خواننده به درک بالایی از مطالب خوانده شده میرسد.