کتاب الکترونیکی تکنولوژی آموزشی مجموعهای منسجم و کاربردی از مباحث اصلی تکنولوژی آموزشی است که به صورت کاملاً کنکوری و مفهومی تدوین و تألیف شده است. هدف از ارائه این مطالب، فراهم کردن امکان مرور و یادگیری مطالب و سرفصلهای اصلی درس یادشده برای استفاده داوطلبان عزیزی است که متقاضی ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی هستند. علاوه بر بیان نکات کنکوری و ارائه مثال همراه با پاسخ تشریحی، در پایان هر فصل تستهای طبقهبندیشده آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 97ـ90 و دکتری 97ـ91 با پاسخ تشریحی آورده شده است.
امروزه انواع رسانههای دیداری و شنیداری، سختافزارها و نرمافزارها با محتوای آموزشی جای خود را در نظام آموزشی باز کردهاند و در کنار مربیان تربیتی قدم برمیدارند. فراگیرانی که در خانه و محیطهای خارج از مدرسه با کامپیوتر و انواع چندرسانهایها سروکار دارند، نمیتوانند در زمانی طولانی تنها به صحبتهای معلم توجه کنند. تکنولوژی آموزشی در اینجا به کمک مربیان میآید تا آنها را به طرق مختلف در آموزش یاری دهد.
کتاب برنامه نویسی کامپیوتر به زبان C و C++ شامل طرح تمام مفاهیم درسی به همراه مثال، تستهای آزمون سراسری و آزاد با پاسخ تشریحی و آزمون هایی جهت شناسایی و رفع نقاط ضعف داوطلبان می باشد.
در تدوین کتاب الکترونیکی برنامهنویسی كامپیوتر به زبان C و ++ C كاردانی به كارشناسی سعی بر آن بوده که مباحث مورد ذکر به صورت کامل مورد آزمایش قرار گیرند و در انتهای هر فصل تستهای مربوط به آن مبحث به صورت بخش سؤالات با پاسخنامه تشریحی آورده شده تا خواننده محترم خود را بتواند مورد یک محک مفید قرار دهد. در انتهای هر فصل همچنین بخش آزمون قرار گرفته که پاسخنامه این بخش به صورت تکگزینهای است و پاسخنامه تشریحی ندارد. این قسمت میتواند توسط اساتید محترم برای تهیه آزمونهای داخلی در کلاسهای درس مورد استفاده قرار گیرد.
با توجه به تغییرات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ 1402/11/11 و اضافه شدن مبحث «روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری» به مواد و منابع آزمون کتبی حیطه اختصاصی، داوطلبانی که کتاب دروس حیطه اختصاصی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چاپ 1 الی 4 را تهیه کردهاند، برای شرکت در این آزمون بایستی متمم روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری را نیز تهیه و مطالعه نمایند.
کتاب آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم ویژه دانشگاه فرهنگیان در دو بخش «تعلیم و تربیت اسلامی» و
«هوش و استعداد معلمی»، براساس آخرین منابع اعلامی سازمان سنجش در سال 1402 تألیف شده است. هر بخش از کتاب شامل زیرفصلهایی است که بعد از توضیحات کامل مطالب درسی و ارائه نکات مهم، مثالهای تألیفی با پاسخ تشریحی قرار داده شده است. با این روش خواننده به درک بالایی از مطالب خوانده شده میرسد.