کتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل میباشد و جدا از مطالب حوزه بازاریابی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازاریابی، سیستمهای اطلاعات بازاریابی، برنامهریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی بینالمللی، صادرات و واردات و برندینگ نیز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامی منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون کتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
کتاب الکترونیکی به گونهای گردآوری شده است که برای دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی مجموعه مدیریت قابل استفاده است و خواندن آن به همه دانشجویان این رشته توصیه میشود.
کتاب بازاریابی شامل مطالب درسی، نکات کنکوری، مثال، آزمونهای فصلبندی شده به همراه کلید و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشریحی میباشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.