کتاب حاضر جهت رفع نیاز مطالعاتی درس بازاریابی داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.
کتاب شامل دوازده فصل میباشد و جدا از مطالب حوزه بازاریابی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازاریابی، سیستمهای اطلاعات بازاریابی، برنامهریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی بینالمللی، صادرات و واردات و برندینگ نیز پرداخته است.
در آخرین ویرایش کتابسعی شده است که از تمامی منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون کتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
کتاب شامل مطالب درسی، نکات کنکوری، مثال، آزمونهای فصلبندی شده به همراه کلید و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشریحی میباشد.
در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ این آزمونهای خودسنجی را میتوانید در سایت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نمایید.
به داوطلبان و دانشجویان عزیز توصیه میشود بعد از مطالعه مطالب درسی هر فصل حتماً تستهای طبقهبندیشده و آزمون همان فصل را نیز مطالعه نمایند تا ادراک بهتری از مفاهیم به دست آورند.
در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری نماییم.
همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را داریم.
یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحبنظران و دانشجویان تقاضا داریم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.