کتاب بازاریابی ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
کد محصول: 36-10011713
4,850,000 ریال
4,365,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 13
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 446

کتاب بازاریابی جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب بازاریابی دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

کتاب بازاریابی جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب بازاریابی دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 13
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 446
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.
3,350,000 ریال 3,015,000 ریال

کتاب اقتصاد خرد و کلان ارشد

کتاب اقتصاد خرد و کلان داری 13 فصل می‌باشد که شامل دو بخش اقتصاد خرد و کلان است؛ هر فصل شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. همچنین در انتهای کتاب اقتصاد خرد و کلان، سؤالات آزمون‌های سراسری ارشد 1402 با پاسخ کاملاً تشریحی و 3 مرحله آزمون خودسنجی با سطوح C (آسان)، B (متوسط) و A (سخت) گنجانده شده است.
2,650,000 ریال 2,385,000 ریال

کتاب زبان تخصصی مدیریت ارشد

کتاب زبان تخصصی مدیریت مجموعه‌ای است متفاوت برای هر آن‌ چه که برای درس زبان تخصصی رشته‌های مدیریت و مدیریت اجرایی آزمون کارشناسی ارشد نیاز دارید.
3,450,000 ریال 3,105,000 ریال