کتاب بازاریابی ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب بازاریابی شامل مطالب درسی، نکات کنکوری، مثال‌، آزمون‌های فصل‌‌بندی شده به همراه کلید و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
کد محصول: 36-10011034
4,650,000 ریال
4,185,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 12
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 436

کتاب حاضر جهت رفع نیاز مطالعاتی درس بازاریابی داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب شامل دوازده فصل می‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاریابی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازاریابی، سیستم‌های اطلاعات بازاریابی، برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، صادرات و واردات و برندینگ نیز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتابسعی شده است که از تمامی منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون کتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب شامل مطالب درسی، نکات کنکوری، مثال‌، آزمون‌های فصل‌‌بندی شده به همراه کلید و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ این آزمون‌های خودسنجی را می‌توانید در سایت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نمایید.

به داوطلبان و دانشجویان عزیز توصیه می‌شود بعد از مطالعه مطالب درسی هر فصل حتماً تست‌های طبقه‌بندی‌شده و آزمون همان فصل را نیز مطالعه نمایند تا ادراک بهتری از مفاهیم به دست آورند.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری ‌نماییم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را داریم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا داریم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

کتاب حاضر جهت رفع نیاز مطالعاتی درس بازاریابی داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب شامل دوازده فصل می‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاریابی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازاریابی، سیستم‌های اطلاعات بازاریابی، برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، صادرات و واردات و برندینگ نیز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتابسعی شده است که از تمامی منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون کتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب شامل مطالب درسی، نکات کنکوری، مثال‌، آزمون‌های فصل‌‌بندی شده به همراه کلید و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجی در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ این آزمون‌های خودسنجی را می‌توانید در سایت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نمایید.

به داوطلبان و دانشجویان عزیز توصیه می‌شود بعد از مطالعه مطالب درسی هر فصل حتماً تست‌های طبقه‌بندی‌شده و آزمون همان فصل را نیز مطالعه نمایند تا ادراک بهتری از مفاهیم به دست آورند.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری ‌نماییم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را داریم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا داریم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 12
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 436
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
3,350,000 ریال 3,015,000 ریال

کتاب اقتصاد خرد و کلان ارشد

کتاب اقتصاد خرد و کلان داری 13 فصل می‌باشد که شامل دو بخش اقتصاد خرد و کلان است؛ هر فصل شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. همچنین در انتهای کتاب اقتصاد خرد و کلان، سؤالات آزمون‌های سراسری ارشد 1402 با پاسخ کاملاً تشریحی و 3 مرحله آزمون خودسنجی با سطوح C (آسان)، B (متوسط) و A (سخت) گنجانده شده است.
2,650,000 ریال 2,385,000 ریال

کتاب زبان تخصصی مدیریت ارشد

کتاب زبان تخصصی مدیریت مجموعه‌ای است متفاوت برای هر آن‌ چه که برای درس زبان تخصصی رشته‌های مدیریت و مدیریت اجرایی آزمون کارشناسی ارشد نیاز دارید.
3,450,000 ریال 3,105,000 ریال