کتاب بازاریابی جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.
کتاب بازاریابی دوازده فصل ميباشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستمهای اطلاعات بازاريابي، برنامهريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بينالمللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است.
در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشريحي ميباشد.
در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1403ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمونهای خودسنجي را ميتوانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.
به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه ميشود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تستهاي طبقهبنديشده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.
در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري نماييم.
همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.
يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحبنظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.