كتاب حاضر در قالب ۸ فصل به رشته تحرير درآمده است. هر فصل شامل چند درسنامه میباشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمونهای ارشد و دکتری سالهای ۹۱ تا ۹۷ و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال ۹۱ با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد.
در کتاب استعداد تحصیلی دکتری مدرسان شریف با توجه به نوع سوالات در تمام گروه های آزمایشی سعی شده با توجه به اهمیت و نوع مباحث، مطالب آموزشی مناسب از کتاب های داخلی و خارجی گردآوری شود.
در این کتاب با توجه به نوع سوالات در تمام گروه های آزمایشی سعی شده با توجه به اهمیت و نوع مباحث، مطالب آموزشی مناسب از کتاب های داخلی و خارجی گردآوری شود.
در این کتاب با توجه به نوع سوالات در تمام گروه های آزمایشی سعی شده با توجه به اهمیت و نوع مباحث، مطالب آموزشی مناسب از کتاب های داخلی و خارجی گردآوری شود.
در این کتاب با توجه به نوع سوالات در تمام گروه های آزمایشی سعی شده با توجه به اهمیت و نوع مباحث، مطالب آموزشی مناسب از کتاب های داخلی و خارجی گردآوری شود.
تحولات جهانی كه امروزه در قالب پارادایم جهانیشدن قابل تحلیل است و به افزایش ارتباطات جهانی و اهمیت یافتن نقش فرد در عرصه جهانی و فرسایش حاكمیت دولتها انجامیده، بنابه گفته مك لوهان عرصه جهانی را به دهكدهای جهانی تبدیل كرده كه ویژگی بارز آن پیچیدگی موضوعات و سرعت شتابان روندهاست.
كتابی كه پیش رو دارید شامل شرح كامل مطالب درسی به همراه نكات مهم و كلیدی براساس سرفصلهای كنكور میباشد. وجود تستهای مربوط به آزمونهای کارشناسی ارشد كه در انتهای هر فصل به صورت تستهای طبقهبندی شده همراه با پاسخهای تشریحی آورده شده است، این امكان را برای داوطلبان فراهم میآورد تا با دیدگاه طراحان تست در سالهای مختلف آشنا شده و از نظر تنوع تستی مشكلی نداشته باشند.
کتاب حاضر که خلاصهای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
كتاب شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۶ همراه با پاسخ تشريحي ميباشد.
كتاب حاضر شامل دوازده فصل می باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابی به موضوعاتی همچون تحقيقات بازاريابی، سيستمهای اطلاعات بازاريابی و ... نيز پرداخته است.
يكي از مهمترين مزيتهاي اين كتاب، عدم استفاده از سؤالات آزمونهاي دكتري و كارشناسي ارشد سازمان سنجش است، در واقع سعي شده سؤالات، تكراري نباشند و داوطلب در هر آزمون با سؤالاتي روبه رو شود كه قبلاً آنها را نديده است.