در کتاب الکترونیکی انتقال حرارت، تمام مباحث درسی به صورت کامل تشریح شده و در پایان مباحث درسی مثال هایی ارائه شده تا خواننده کتاب به تمرین و یادآوری آنچه آموخته است بپردازد. لازم به توضیح است که سؤالات آزمونهای سراسری و آزاد 88 تا 93 با پاسخ تشریحی در انتهای کتاب ارائه شده است.
کتاب الکترونیکی دروس عمومی کاردانی به کارشناسی، مجموعهای غنی از مباحث دروس ادبیات فارسی و زبان انگلیسی واندیشه اسلامی می باشد. همچنین در انتهای هر فصل، تستهای آزمونهای سراسری و آزاد (90ـ 80) با پاسخهای تشریحی قرار داده شده است و در انتهای کتاب نیز سؤالات آزمون سراسری 91 تا 94، آزمون های سراسری 97 و 98 به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده است.
کتاب الکترونیکی زبان انگلیسی مجموعهای غنی از مباحث درس زبان انگلیسی است که با ویژگیهای منحصربهفرد خود، منبعی جامع و کاربردی برای دانشجویان محسوب میشود. در ابتدای هر فصل، خلاصهای از مباحث مطرحشده ارائه میگردد. برای درک بهتر مطالب، پس از پایان هر درس تعدادی مثال آموزشی گنجانده شده است. در انتهای هر فصل، تستهای کنکورهای سراسری و آزاد سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۹ همراه با پاسخهای تشریحی ارائه شده و در انتهای کتاب نیز سوالات کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ همراه با پاسخنامه تشریحی موجود است. علاوه بر این، برای سنجش دانشجویان، تعدادی تست تألیفی تحت عنوان آزمون با پاسخهای کلیدی در انتهای هر فصل قرار داده شده است.
کتاب الکترونیکی مجموعه سوالات و پاسخ های تشریحی مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی، مکانیک خودرو و مکانیک سیالات شامل سؤالات و پاسخهای تشریحی آزمونهای رشته تأسیسات حرارتی و برودتی، مکانیک خودرو و مکانیک سیالات دانشگاههای سراسری و آزاد 1393 - 1384 میباشد. از آنجایی که پاسخ سؤالات این کتاب به صورت تشریحی آورده شده است، لذا این کتاب مجموعهای است که میتواند در فرصت کوتاه به دانشجو مطالب درسی این رشته را تا حدودی آموزش داده و وسیلهای است تا دانشجو بتواند مروری بر آموختههای قبلی خود داشته باشد.
کتاب الکترونیکی «مکانیک سیالات کاردانی به کارشناسی» یک منبع آموزشی کامل است که شامل تشریح جامع مباحث درسی برای ایجاد فضایی کاملاً آموزشی برای دانشجویان است. این کتاب با ارائه مثالهایی در پایان هر مبحث، امکان تمرین و یادآوری مفاهیم آموختهشده را فراهم میکند. همچنین، تمامی سؤالات کنکورهای سراسری و آزاد از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۷ با طبقهبندی بر اساس سال و موضوع، همراه با حل تشریحی در این کتاب گنجانده شده است. علاوه بر این، آزمونهایی در انتهای هر فصل ارائه شده تا خوانندگان بتوانند مطالب را مرور کرده و نقاط ضعف خود را شناسایی کنند.