اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.
کد محصول: 36-10011285
3,350,000 ریال
3,015,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 11
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 302

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند. به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید. در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود.

پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پايان، لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نمايم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند. به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید. در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود.

پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پايان، لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نمايم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا دارم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 11
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 302
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال

کتاب آمار و احتمالات ارشد و دکتری ( ویژه مدیریت، حسابداری و علوم اقتصاد ) ( میکروطبقه بندی )

کتاب آمار و احتمالات در قالب 8 فصل به رشته تحرير درآمده است. سوالات آزمون‌های ارشد و دکتری سال‌های 91 تا 1402 و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. لازم به ذکر است سؤالات آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری 1403 با پاسخ تشریحی در انتهای کتاب می‌باشد.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال

کتاب اقتصاد خرد و کلان ارشد

کتاب اقتصاد خرد و کلان، داری 13 فصل می‌باشد که شامل دو بخش اقتصاد خرد و کلان است. سوالات آزمون ارشد سال‌های 91 تا 1401 و منتخب سوالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. همچنین در انتهاي كتاب، سوالات آزمون‌های سراسري ارشد 1402 الی 1403 با پاسخ کاملاً تشریحی و 3 مرحله آزمون خودسنجي با سطوح C (آسان)، B (متوسط) و A (سخت) گنجانده شده است.
2,850,000 ریال 2,565,000 ریال