اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام شامل 10 فصل می باشد. هر فصل شامل چندین درسنامه است که در هر درسنامه چندین موضوع به صورت کامل با ذکر جزئیات مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به تأثیرگذاری این درس در آزمون های ارشد و دکتری، طبقه بندی فصل ها به گونه ای طراحی شده که به دانشجویان در یادگیری تمامی سرفصل ها از موضوعات پیش نیاز تا مباحث تخصصی کمک می نماید. در ابتدا به مقدمات این درس در 3 فصل چرایی، چیستی و چگونگی مدیریت اسلامی پرداخته شده است . این سه فصل می تواند چالش های دانشجویان را در مباحث فلسفه مدیریت اسلامی پاسخگو باشد. یکی از نقاط تمایز کتاب حاضر، دارا بودن حداقل 520 تست شامل سؤالات تألیفی و آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تا آخرین دوره برگزار شده با پاسخ های کاملاً تشریحی می باشد. یکی از چالش های دانشجویان در این درس، نسبت به درس های دیگر نبود تست های کافی در منابع مختلف می باشد. مباحث کتاب به صورت جامع و خلاصه از چندین منبع اصلی و مهم، تدوین و تمامی تست های کنکور به تفکیک موضوعی در هر بخش پس از تشریح آن موضوع ارائه شده است. چنانچه داوطلبان فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی)، فصل نهم (رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) و فصل دهم (مدیریت منابع انسانی کنترل و نظارت در سازمان های آخرت گرا) را با دقت مطالعه نمایند، داوطلبان می توانند 40 الی 50 درصد سؤالات آزمون ها را پاسخ دهند. داوطلبان در درک و تحلیل فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی) و نهم (مبانی رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) دارای مشکل هستند، کتاب مدرسان شریف با تست های تألیفی بیشتر، توضیحات مفصل تر و تقسیم کردن موضوعات کلی به موضوعات کوچکتر درک و فهم این فصول را برای داوطلب آسان کرده. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین منابع استفاده شده است. وجود تست های متعدد و ساده نویسی، این کتاب را به انتخاب اول داوطلبان برای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل کرده است.
کد محصول: 36-10012059
4,650,000 ریال
4,185,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1404
نوبت چاپ 13
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 310

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشه مدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند. به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید. در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود.

پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلامشامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. همچنین تست‌های تألیفی و سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب حاضر در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1404 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پایان، لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف كه رهنمودهای ایشان باعث ارتقای كتاب شده است سپاسگزاری ‌نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف كه در هرچه بهتر شدن این كتاب از هیچ كوششی دریغ نورزیدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشكالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشه مدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند. به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید. در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود.

پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلامشامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. همچنین تست‌های تألیفی و سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب حاضر در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1404 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پایان، لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف كه رهنمودهای ایشان باعث ارتقای كتاب شده است سپاسگزاری ‌نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف كه در هرچه بهتر شدن این كتاب از هیچ كوششی دریغ نورزیدند كمال تشكر و امتنان را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشكالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1404
نوبت چاپ 13
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 310
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در کتاب تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌های 91 تا 1400 و دکتری 90 تا 1400 و منتخب سوالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. لازم به ذکر است سوالات کارشناسی ارشد و دکتری 1401، 1402 و 1403 با پاسخ تشریحی در انتهای کتاب می‌باشد.
5,450,000 ریال 4,905,000 ریال

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال

کتاب آمار و احتمالات ارشد و دکتری ( ویژه مدیریت، حسابداری و علوم اقتصاد ) ( میکروطبقه بندی )

کتاب جامع آمار و احتمالات شامل هشت فصل است. هر فصل از کتاب شامل چندین درسنامه می باشد و در هر درسنامه به موضوعات مختلف با ذکر جزئیات پرداخته شده است. برای درک بهتر مطالب بعد از هر مطلب سوالات آزمون های سراسری با پاسخ تشریحی قرار دارد. توضیحات داده شده در هر درسنامه دارای نثری شیوا است و دسته بندی مطالب به شکل میکرو طبقه بندی و از ساده به سخت است. یکی از نقاط قوت کتاب قراردادن بیش از1000 تست شامل سوالات آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تا آخرین دوره برگزار شده به همراه پاسخ های کاملاً تشریحی است. فصل های دوم (تئوری احتمال)، چهارم (توزیع های احتمال خاص)، پنجم (نمونه گیری و توزیع های نمونه ای) و ششم (نظریه برآورد) از جمله فصل هایی هستند که معمولاً داوطلبان در درک و تحلیل آن دچار مشکل می باشند؛ مدرسان شریف با ارائه توضیحات کامل و جامع به زبانی ساده و گویا، مطالعه این فصل ها را برای هر داوطلب با هر سطح علمی حتی داوطلبان غیرمرتبط نیز بسیار آسان و قابل فهم کرده است. لازم به توضیح است با توجه به سوالات آزمون کارشناسی سال1404 فصل های اول (آمار توصیفی)، دوم (تئوری احتمال)، چهارم (توزیع های احتمال خاص) و ششم (نظریه برآورد) از فصول بسیار مهم می باشند که داوطلب با مطالعه این فصل ها می تواند حداقل به 75% سوالات پاسخ بدهد. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین و به روزترین منابع استفاده شده است و با توجه به طبقه بندی اصولی مطالب در کنار نثر روان این کتاب پرفروش ترین کتاب بازار می باشد.
5,850,000 ریال 5,265,000 ریال

کتاب اقتصاد خرد و کلان ارشد

کتاب جامع اقتصاد خرد و کلان ویژه رشته مدیریت شامل دو بخش اقتصاد خرد (شامل 6 فصل) و کلان (شامل 7 فصل) است. هر فصل دارای چندین درسنامه می باشد، توضیحات داده شده در هر درسنامه بسیار جامع و کامل با ساده¬ ترین نثر ممکن است. با توجه به میکروطبقه بندی بودن کتاب، معمولاً بعد از هر توضیح چندین سؤال از آزمون های سراسری به همراه پاسخ های کاملاً تشریحی قرار داده شده است؛ به طور کلی 700 تست از آزمون های کارشناسی ارشد تا آخرین دوره برگزار شده در کتاب گنجانده شده است. در بخش اقتصاد خرد داوطلبان در درک و تحلیل فصل های سوم (مباحثی از نظریه رفتارکننده)، چهارم (تولید و رفتار تولیدکننده) و ششم (بازار) و در بخش اقتصاد کلان فصل های سوم (مدل های تعیین درآمد ملی). چهارم (بازار پول و سیاست پولی) و هفتم (نظریه های تورم و بیکاری) دارای مشکل می باشند، که کتاب مدرسان شریف با توضیحات کامل و دسته بندی منظم و منطقی به همراه تست های متعدد، این مشکل داوطلبان را برطرف کرده است. با توجه به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد 1404، در بخش اقتصاد کلان فصل های سوم (مدل های تعیین درآمد ملی)، چهارم (بازار پول و سیاست پولی) و هفتم (نظریه های تورم و بیکاری) و در بخش اقتصاد خرد فصل های سوم (مباحثی از نظریه رفتارکننده)، چهارم (تولید و رفتار تولیدکننده) و ششم (بازار) جزو فصل های بسیار مهم می باشند که داوطلب با مطالعه این فصول می تواند به بیش از 70% سؤالات در آزمون پاسخ دهد.
2,850,000 ریال 2,565,000 ریال