کتاب مجموعه سؤالات و پاسخنامه تشریحی دکتری مديريت‌ بازرگانی و راهبردی | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب مجموعه سوالات و پاسخ‌های تشریحی دكتری مدیریت‌ بازرگانی و راهبردی (کد 2162) 1400 -1404

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب مجموعه سؤالات و پاسخ‌های تشریحی دکتری مدیریت‌ بازرگانی و راهبردی شامل زبان انگلیسی و مجموعه دروس تخصصی می باشد.
کد محصول: 36-10012050
4,400,000 ریال
3,960,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1399
نوبت چاپ 8
مولف مهندس حسین نامی
تعداد صفحات 210

کتاب حاضر مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش می باشد لذا دروسی که سالهای قبل توسط سازمان سنجش حذف گردیده است در این کتاب ارائه نمی گردد.

نویسنده: استعداد تحصیلی: مهندس حسین نامی 
زبان انگلیسی: گروه زبان مدرسان شریف
مجموعه دروس تخصصی: دپارتمان مدیریت مدرسان شریف

سال چاپ: 1404
نوبت چاپ: 8
تعداد صفحات: 210

شابک:

978-622-07-1625-9   

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

 

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

کتاب حاضر مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش می باشد لذا دروسی که سالهای قبل توسط سازمان سنجش حذف گردیده است در این کتاب ارائه نمی گردد.

نویسنده: استعداد تحصیلی: مهندس حسین نامی 
زبان انگلیسی: گروه زبان مدرسان شریف
مجموعه دروس تخصصی: دپارتمان مدیریت مدرسان شریف

سال چاپ: 1404
نوبت چاپ: 8
تعداد صفحات: 210

شابک:

978-622-07-1625-9   
مشخصات محصولات
سال چاپ 1399
نوبت چاپ 8
مولف مهندس حسین نامی
تعداد صفحات 210
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

کتاب جامع تئوری مدیریت شامل سی فصل است، که به سه بخش تقسیم شده: بخش اول شامل مطالب مرتبط با مبانی سازمانی و تئوری مدیریت که سیزده فصل ابتدایی کتاب را شامل می شود. بخش دوم شامل مطالب مرتبط با رفتار سازمانی می باشد، که فصول 14 الی 24 را شامل می شود. بخش سوم شامل مطالب مرتبط با منابع انسانی بوده و شش فصل (25 الی 30) را شامل می شود. در این کتاب بیش از 1500 تست شامل سؤالات آزمون های مقاطع ارشد و دکتری با پاسخ های کاملا تشریحی گنجانده شده است. در ضمن وجود جدول ها و نکات متعدد تأثیر بسزایی در بهتر فهمیدن مطالب به هنگام مطالعه داوطلبان دارد. از ویژگی های این کتاب توضیحات ساده و روان می باشد، که باعث شده این کتاب برای کلیه داوطلبان با هر سطح علمی قابل استفاده باشد. معمولاً داوطلبان در درک و فهم فصل های دوم (نگاهی به نظریات اولیه مدیریت) و نهم (سازمان دهی و انواع آن) دچار مشکل هستند، کتاب مدرسان شریف با توضیحات کامل (قراردادن جدول و نکات متعدد) این مشکل را برطرف نموده. با بررسی تست های آزمون کارشناسی ارشد سال 1404 فصل های پنجم (تصمیم گیری)، ششم (برنامه ریزی)، هفتم (برنامه ریزی استراتژیک) و سیزدهم (کنترل) جزو فصولی هستند که طراحان نگاه ویژه ای به این فصل ها دارند. داوطلب با خواندن این فصول حداقل به 60% سؤالات آزمون ها می توانند پاسخ دهند. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین منابع استفاده شده، وجود نثری روان به همراه جداول و نکات متعدد این کتاب را جزو معتبرترین منابع برای آزمون ها در مقاطع مختلف کرده است.
5,450,000 ریال 4,905,000 ریال

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام شامل 10 فصل می باشد. هر فصل شامل چندین درسنامه است که در هر درسنامه چندین موضوع به صورت کامل با ذکر جزئیات مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به تأثیرگذاری این درس در آزمون های ارشد و دکتری، طبقه بندی فصل ها به گونه ای طراحی شده که به دانشجویان در یادگیری تمامی سرفصل ها از موضوعات پیش نیاز تا مباحث تخصصی کمک می نماید. در ابتدا به مقدمات این درس در 3 فصل چرایی، چیستی و چگونگی مدیریت اسلامی پرداخته شده است . این سه فصل می تواند چالش های دانشجویان را در مباحث فلسفه مدیریت اسلامی پاسخگو باشد. یکی از نقاط تمایز کتاب حاضر، دارا بودن حداقل 520 تست شامل سؤالات تألیفی و آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تا آخرین دوره برگزار شده با پاسخ های کاملاً تشریحی می باشد. یکی از چالش های دانشجویان در این درس، نسبت به درس های دیگر نبود تست های کافی در منابع مختلف می باشد. مباحث کتاب به صورت جامع و خلاصه از چندین منبع اصلی و مهم، تدوین و تمامی تست های کنکور به تفکیک موضوعی در هر بخش پس از تشریح آن موضوع ارائه شده است. چنانچه داوطلبان فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی)، فصل نهم (رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) و فصل دهم (مدیریت منابع انسانی کنترل و نظارت در سازمان های آخرت گرا) را با دقت مطالعه نمایند، داوطلبان می توانند 40 الی 50 درصد سؤالات آزمون ها را پاسخ دهند. داوطلبان در درک و تحلیل فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی) و نهم (مبانی رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) دارای مشکل هستند، کتاب مدرسان شریف با تست های تألیفی بیشتر، توضیحات مفصل تر و تقسیم کردن موضوعات کلی به موضوعات کوچکتر درک و فهم این فصول را برای داوطلب آسان کرده. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین منابع استفاده شده است. وجود تست های متعدد و ساده نویسی، این کتاب را به انتخاب اول داوطلبان برای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل کرده است.
4,650,000 ریال 4,185,000 ریال

کتاب زبان عمومی دكتری

در ویرایش جدید، بخش اول کتاب زبان عمومی که شامل 14 فصل است به‌صورت میکروطبقه‌بندی ارائه شده است. به این شکل که در هر فصل، تست‌های تألیفی و کنکوری مربوط به هر مبحث دقیقاً زیر همان مبحث آورده شده که این روش به داوطلب کمک می‌کند بعد از مطالعه مطلب، بلافاصله سراغ تست‌ها برود و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند. در بخش‌های دوم و سوم، علاوه بر تست‌های تألیفی، تست‌های سال‌های 91 تا 97 به‌صورت طبقه‌بندی شده در انتهای هر بخش ارائه شده و نهایتاً تست‌های سال‌های ‌98 الی 1403 نیز در انتهای کتاب گنجانده شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال