کتاب بازاریابی ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
کد محصول: 36-10011713
4,850,000 ریال
4,365,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 13
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 446

کتاب بازاریابی جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب بازاریابی دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

جهت خرید کتاب الکترونیکی مربوطه بروی تصویر زیر کلیک کنید

لطفا پس از ثبت سفارش در همان روز به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه ها در ساعت اداری ۹ تا ۱۸ جهت دریافت فایل دانلودی به (حساب کاربری خود => بخش محصولات قابل دانلود)مراجعه نمایید.

جهت دانلود فایل خریداری شده حداقل 24 ساعت از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد.

 

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

کتاب بازاریابی جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

کتاب بازاریابی دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است.

در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند.

مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 13
مولف دکتر محمد حقیقی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) -علی اکبر افقهی فریمانی(عضو هیئت علمی دانشگاه)
تعداد صفحات 446
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

کتاب جامع تئوری مدیریت شامل سی فصل است، که به سه بخش تقسیم شده: بخش اول شامل مطالب مرتبط با مبانی سازمانی و تئوری مدیریت که سیزده فصل ابتدایی کتاب را شامل می شود. بخش دوم شامل مطالب مرتبط با رفتار سازمانی می باشد، که فصول 14 الی 24 را شامل می شود. بخش سوم شامل مطالب مرتبط با منابع انسانی بوده و شش فصل (25 الی 30) را شامل می شود. در این کتاب بیش از 1500 تست شامل سؤالات آزمون های مقاطع ارشد و دکتری با پاسخ های کاملا تشریحی گنجانده شده است. در ضمن وجود جدول ها و نکات متعدد تأثیر بسزایی در بهتر فهمیدن مطالب به هنگام مطالعه داوطلبان دارد. از ویژگی های این کتاب توضیحات ساده و روان می باشد، که باعث شده این کتاب برای کلیه داوطلبان با هر سطح علمی قابل استفاده باشد. معمولاً داوطلبان در درک و فهم فصل های دوم (نگاهی به نظریات اولیه مدیریت) و نهم (سازمان دهی و انواع آن) دچار مشکل هستند، کتاب مدرسان شریف با توضیحات کامل (قراردادن جدول و نکات متعدد) این مشکل را برطرف نموده. با بررسی تست های آزمون کارشناسی ارشد سال 1404 فصل های پنجم (تصمیم گیری)، ششم (برنامه ریزی)، هفتم (برنامه ریزی استراتژیک) و سیزدهم (کنترل) جزو فصولی هستند که طراحان نگاه ویژه ای به این فصل ها دارند. داوطلب با خواندن این فصول حداقل به 60% سؤالات آزمون ها می توانند پاسخ دهند. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین منابع استفاده شده، وجود نثری روان به همراه جداول و نکات متعدد این کتاب را جزو معتبرترین منابع برای آزمون ها در مقاطع مختلف کرده است.
5,450,000 ریال 4,905,000 ریال

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام شامل 10 فصل می باشد. هر فصل شامل چندین درسنامه است که در هر درسنامه چندین موضوع به صورت کامل با ذکر جزئیات مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به تأثیرگذاری این درس در آزمون های ارشد و دکتری، طبقه بندی فصل ها به گونه ای طراحی شده که به دانشجویان در یادگیری تمامی سرفصل ها از موضوعات پیش نیاز تا مباحث تخصصی کمک می نماید. در ابتدا به مقدمات این درس در 3 فصل چرایی، چیستی و چگونگی مدیریت اسلامی پرداخته شده است . این سه فصل می تواند چالش های دانشجویان را در مباحث فلسفه مدیریت اسلامی پاسخگو باشد. یکی از نقاط تمایز کتاب حاضر، دارا بودن حداقل 520 تست شامل سؤالات تألیفی و آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تا آخرین دوره برگزار شده با پاسخ های کاملاً تشریحی می باشد. یکی از چالش های دانشجویان در این درس، نسبت به درس های دیگر نبود تست های کافی در منابع مختلف می باشد. مباحث کتاب به صورت جامع و خلاصه از چندین منبع اصلی و مهم، تدوین و تمامی تست های کنکور به تفکیک موضوعی در هر بخش پس از تشریح آن موضوع ارائه شده است. چنانچه داوطلبان فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی)، فصل نهم (رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) و فصل دهم (مدیریت منابع انسانی کنترل و نظارت در سازمان های آخرت گرا) را با دقت مطالعه نمایند، داوطلبان می توانند 40 الی 50 درصد سؤالات آزمون ها را پاسخ دهند. داوطلبان در درک و تحلیل فصل های دوم (چیستی و مبانی مدیریت اسلامی) و نهم (مبانی رفتارشناسی در مدیریت اسلامی) دارای مشکل هستند، کتاب مدرسان شریف با تست های تألیفی بیشتر، توضیحات مفصل تر و تقسیم کردن موضوعات کلی به موضوعات کوچکتر درک و فهم این فصول را برای داوطلب آسان کرده. در تهیه و تدوین این کتاب از معتبرترین منابع استفاده شده است. وجود تست های متعدد و ساده نویسی، این کتاب را به انتخاب اول داوطلبان برای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل کرده است.
4,650,000 ریال 4,185,000 ریال

کتاب اقتصاد خرد و کلان ارشد

کتاب جامع اقتصاد خرد و کلان ویژه رشته مدیریت شامل دو بخش اقتصاد خرد (شامل 6 فصل) و کلان (شامل 7 فصل) است. هر فصل دارای چندین درسنامه می باشد، توضیحات داده شده در هر درسنامه بسیار جامع و کامل با ساده¬ ترین نثر ممکن است. با توجه به میکروطبقه بندی بودن کتاب، معمولاً بعد از هر توضیح چندین سؤال از آزمون های سراسری به همراه پاسخ های کاملاً تشریحی قرار داده شده است؛ به طور کلی 700 تست از آزمون های کارشناسی ارشد تا آخرین دوره برگزار شده در کتاب گنجانده شده است. در بخش اقتصاد خرد داوطلبان در درک و تحلیل فصل های سوم (مباحثی از نظریه رفتارکننده)، چهارم (تولید و رفتار تولیدکننده) و ششم (بازار) و در بخش اقتصاد کلان فصل های سوم (مدل های تعیین درآمد ملی). چهارم (بازار پول و سیاست پولی) و هفتم (نظریه های تورم و بیکاری) دارای مشکل می باشند، که کتاب مدرسان شریف با توضیحات کامل و دسته بندی منظم و منطقی به همراه تست های متعدد، این مشکل داوطلبان را برطرف کرده است. با توجه به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد 1404، در بخش اقتصاد کلان فصل های سوم (مدل های تعیین درآمد ملی)، چهارم (بازار پول و سیاست پولی) و هفتم (نظریه های تورم و بیکاری) و در بخش اقتصاد خرد فصل های سوم (مباحثی از نظریه رفتارکننده)، چهارم (تولید و رفتار تولیدکننده) و ششم (بازار) جزو فصل های بسیار مهم می باشند که داوطلب با مطالعه این فصول می تواند به بیش از 70% سؤالات در آزمون پاسخ دهد.
2,850,000 ریال 2,565,000 ریال

کتاب زبان تخصصی مدیریت ارشد

در هر یک از فصول کتاب زبان تخصصی مدیریت همراه با ترجمه دقیق و سلیس آورده شده است. در انتهای هر درس واژگان‌ تخصصی و غیرتخصصی همراه با ترجمه و مثال آورده شده است تا درک مفاهیم مدیریتی برای دانشجویان تسهیل شود. بعد از هر فصل تست‌های طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی گردآوردی شده است تا داوطلبان با نحوه سوالات كنكور آشنا شوند. سوالات آزمون‌های‌ کارشناسی ارشد سال 1398 الی 1404 با پاسخنامه تشریحی در انتهای كتاب می‌باشد.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال