کتاب الکترونیکی بازاريابي | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

بازاریابی ارشد و دکتری(EBook)

كتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
کد محصول: 37-10009488

مجوز استفاده دو تا سیستم عامل(یک شخص)

1,340,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 2
مولف علي‌اكبر افقهي فريماني (عضو هيئت علمي دانشگاه)
تعداد صفحات 436

كتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

كتاب بازاریابی شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتابسعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

كتاب شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند

آموزش ویدیویی نحوه نصب کتاب الکترونیکی


 

لطفا پس از ثبت سفارش به منظور دانلود فایل نصبی به (حساب کاربری خود -> بخش محصولات قابل دانلود) مراجعه نمایید.

1- جهت نصب بروی سیستم عامل ویندوز نسخه ویندوزی دانلود شود.        

لینک مستقیم دانلود نرم افزار Balas player برای ویندوز

2- جهت نصب بروی سیستم عامل اندرویدی نسخه اندرویدی نصب شود.      

لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن Balas Player برای اندروید

 

تنها قابلیت نصب برروی یک سیتم عامل می باشد. لذا جهت نصب بروی تعداد بیشتر از یک سیستم عامل نیاز به لایسنس های مجزا خواهد بود.

لازم بذکر است برای تکمیل مراحل نصب نیازمند به دانلود مجوز(لایسنس) بوده لذا حداقل باید 24 ساعت کاری از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد (بجز پنجشنبه و تعطیلات رسمی) تا همکاران ما فایل لایسنس را در همان بخش محصولات دانلودی حساب کاربری شما بارگزاری نمایند.

جهت پشتیبانی لایسنس با شماره 61099-021 و داخلی 1033  و 1038 تماس حاصل نمایید.

شرایط استفاده :

* محصول به صورت (PDF) ارائه نمی شود.

* محصول قابلیت پرینت،پرینت اسکرین،اسکرین شات و اشتراک گذاری را ندارد.

* محصول در لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی قابل نصب بوده و در سیستم های تحت شبکه مانند: اداره جات رسمی قابل نصب نمی باشد.

* نکته مهم: این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوزی و اندرویدی را دارد و به صورت مکرر قابل نصب بوده اما به محض فعال نمودن لایسنس یا کد امنیتی بروی یک سیستم عامل، برای استفاده بر روی دستگاه دیگری نیاز به تبدیل نمودن لایسنس موجود به دوکاربری(دو سیستم عامل برای تنها یک شخص) می باشد. ( جهت اطلاعات بیشتر با بخش مالی 61099-021 داخلی 1033 و 1038 تماس حاصل نمائید)

* کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ دارای ویندوز ۷ به بالا باشد (ویندوز آپدیت شود).

* قابل نصب برروی اندروید بالای ۶ می باشد.

* در سیستم عامل IOS و MAC قابل اجرا نمی باشد.

* در صورت استفاده از مانیتور دوم و یا وصل کردن لپ تاپ به تلوزیون نرم افزاربه صورت اتوماتیک از دسترس خارج می شود.

* لازم بذکر است تاریخ انقضاء محصول الکترونیکی دوسال پس از خرید می باشد.

 نکته مهم:در زمان ورود اطلاعات(مخصوصا اطلاعات هویتی) در نرم افزار بالاس پلیر دقت لازم را  داشته باشید تا در مراحل نصب دچار مشکل نشوید.

لطفاً جهت استفاده از کتب یا پکیج های الکترونیکی(ebook) مراحل ذیل را طی کنید:

 

1)پس از خرید از فروشگاه اینترنتی وارد حساب کاربری شوید.(تصویر 1)

 

2) در سمت راست گزینه محصولات قابل دانلود را کلیک کنید.(تصویر 2 )

 

3)در اینجا کتابهای خریداری شده شما نمایش داده می شود که مقابل هر کتاب 2 آیتم وجود دارد. دانلود و دانلود مجوز. لطفاً هر دو گزینه را دانلود کنید. (تصویر 3)

 

4)گزینه دانلود را کلیک کنید در صفحه جدید که باز می شود تیک توافق نامه مشتری (ماده 9 قانون کپی رایت) را بزنید و دکمه قرمز رنگ ادامه را کلیک کنید.(تصویر4)

 

5)فایل زیپ برای شما دانلود میشود(تصویر 5)

 

 

6) سپس مجدد به حساب کاربری رفته و دانلود مجوز را نیز دانلود کنید. لایسنس کتاب الکترونیکی و رمز فایل زیپ شده در این فایل موجود می باشد. رمز rar را کپی کنید(تصویر 6)

 

 

7)فایل زیپ دانلود شده را در مسیر دلخواه یا در پوشه ای در یکی از درایوها به نام مدرسان کپی نمایید. سپس روی فایل راست کلیک کرده و گزینه extract here را بزنید.(تصویر7)

 

 

8) پیام پسورد خود را وارد کنید می آید. رمز کپی شده را در محل مربوطه paste نمایید (تصویر 8)

 

 

9)نرم افزار از حالت زیپ خارج شده را باز کنید و مراحل نصب را مطابق شکل های ذیل تکمیل کنید:

الف)روی فایلbalas player setup.exe دبل کلیک کنید. مراحل نصب نرم افزار شروع می شود.

 

 

 

 

 

نرم افزار نصب شده و روی دسک تاپ شما قرار دارد. نرم افزار را باز کنید

گزینه موافقم را مطابق شکل ذیل کلیک کنید.

 

دقت کنید که لوکیشن سیستم شما باید ایران باشد.

 

 

کد ملی و شماره همراه خود را بدون صفر وارد کنید. رمز فعال سازی به این شماره پیامک خواهد شد. سپس نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید. در مرحله بعد لایسنس محصول خریداری شده را وارد کنید.

 

 

 

 

کد فعالسازی برای شما ارسال میشود وارد کرده و در بخش محصولات مدرسان شریف کتابهای خریداری شده شما قابل دانلود و استفاده می باشد.

 

 

 

 

برای دانلود هر بخش روی گزینه دانلود کلیک کنید

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

كتاب حاضر جهت رفع نياز مطالعاتي درس بازاريابي داوطلبان مقاطع ارشد و دکتری تدوین گردیده است.

كتاب بازاریابی شامل دوازده فصل مي‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستم‌های اطلاعات بازاريابي، برنامه‌ريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بين‌المللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتابسعی شده است که از تمامي منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.

كتاب شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.

در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است تا بهتر بتواند میزان مطالعه و آمادگی دانشجویان را بسنجد. پاسخ اين آزمون‌های خودسنجي را مي‌توانيد در سايت مدرسان شریف www.modaresanesharif.ac.ir مشاهده نماييد.

به داوطلبان و دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود بعد از مطالعه مطالب درسي هر فصل حتماً تست‌هاي طبقه‌بندي‌شده و آزمون همان فصل را نيز مطالعه نمايند تا ادراك بهتري از مفاهيم به دست آورند.

در پايان لازم است از مديريت محترم انتشارات مدرسان شريف كه رهنمودهاي ايشان باعث ارتقاي كتاب شده است سپاسگزاري ‌نماييم.

همچنين از واحد تأليف و تايپ انتشارات مدرسان شريف كه در هرچه بهتر شدن اين كتاب از هيچ كوششي دريغ نورزيدند كمال تشكر و امتنان را داريم.

يقيناً هر اثري توأم با خطايي است؛ لذا از تمامي صاحب‌نظران و دانشجويان تقاضا داريم هرگونه اشكالي را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و يا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومي انتشارات مدرسان شريف) تماس حاصل نمايند

مشخصات محصولات
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 2
مولف علي‌اكبر افقهي فريماني (عضو هيئت علمي دانشگاه)
تعداد صفحات 436
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

تئوری های مدیریت ارشد و دکتری (میکروطبقه بندی) (EBook)

در کتاب الکترونیکی تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می¬باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌های 91 تا 97 و دکتری 90 تا 97 و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد. سعی شده نحوه توزیع تست‌های کنکور در بین مطالب تا حد زیادی جزئی شده باشد به گونه‌ای که حتی در تقسیم‌بندی‌های یک موضوع، تست‌ها نیز تقسیم شده‌اند تا میزان اهمیت هر مطلب برای خوانندگان روشن باشد. در فرمت قبلی کتاب‌ها مثال‌های هر مبحث، تست‌های تألیف شده بودند که در کتاب‌های میکروطبقه‌بندی تست‌های کنکوری جایگزین برخی از تست‌های تألیفی شدند.
1,760,000 ریال

اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام ارشد و دکتری (میکرو طبقه‌بندی)(EBook)

كتاب الکترونیکی اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام شامل مباحث اصلی مجموعه كتاب‌های مبانی و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرش‌ها و رويكردهای متفاوت است.
900,000 ریال

آمار و احتمالات ارشد و دکتری (ویژه مدیریت،حسابداری و علوم اقتصاد) (میکروطبقه بندی) (EBook)

يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع است. به همين منظور در اين كتاب نهايت سعي و تلاش شده است كه با ساده بيان كردن مطالب و قرار دادن تست‌ها و مثال هاي متنوع، اهداف فوق به‌طور كامل دنبال شود. كتاب شامل مفاهيم بسيار مهم و جديدي است كه در مقايسه با ساير كتاب‌هاي هم‌نوع خود آن را تبديل به كتابي منحصر به فرد نموده است.
1,290,000 ریال

اقتصاد خرد و کلان ارشد (EBook)

امروزه دانش اقتصاد به عنوان درس مكمل تمام رشته‌هاي علوم اداري و حتي برخي علوم فني، پزشكي و علوم انساني، مورد توجه تمام سياستگذاران و برنامه‌ريزان آموزشي قرار گرفته است و مباحثي چون عرضه، تقاضا و مفاهيم بازار به عنوان ابزارهاي توانمند جهت شناخت وضعيت اقتصادي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
1,020,000 ریال