کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری | فروشگاه مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

هر فصل از کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است.
کد محصول: 37-10009496

مجوز استفاده دو تا سیستم عامل(یک شخص)

950,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 3
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 302

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند.

به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید.

در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود. پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ، سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پایان، لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری ‌نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند. 

آموزش ویدیویی نحوه نصب کتاب الکترونیکی


 

لطفا پس از ثبت سفارش به منظور دانلود فایل نصبی به (حساب کاربری خود -> بخش محصولات قابل دانلود) مراجعه نمایید.

1- جهت نصب بروی سیستم عامل ویندوز نسخه ویندوزی دانلود شود.        

لینک مستقیم دانلود نرم افزار Balas player برای ویندوز

2- جهت نصب بروی سیستم عامل اندرویدی نسخه اندرویدی نصب شود.      

لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن Balas Player برای اندروید

 

تنها قابلیت نصب برروی یک سیتم عامل می باشد. لذا جهت نصب بروی تعداد بیشتر از یک سیستم عامل نیاز به لایسنس های مجزا خواهد بود.

لازم بذکر است برای تکمیل مراحل نصب نیازمند به دانلود مجوز(لایسنس) بوده لذا حداقل باید 24 ساعت کاری از زمان ثبت سفارش شما گذشته باشد (بجز پنجشنبه و تعطیلات رسمی) تا همکاران ما فایل لایسنس را در همان بخش محصولات دانلودی حساب کاربری شما بارگزاری نمایند.

جهت پشتیبانی لایسنس با شماره 61099-021 و داخلی 1033  و 1038 تماس حاصل نمایید.

شرایط استفاده :

* محصول به صورت (PDF) ارائه نمی شود.

* محصول قابلیت پرینت،پرینت اسکرین،اسکرین شات و اشتراک گذاری را ندارد.

* محصول در لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی قابل نصب بوده و در سیستم های تحت شبکه مانند: اداره جات رسمی قابل نصب نمی باشد.

* نکته مهم: این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوزی و اندرویدی را دارد و به صورت مکرر قابل نصب بوده اما به محض فعال نمودن لایسنس یا کد امنیتی بروی یک سیستم عامل، برای استفاده بر روی دستگاه دیگری نیاز به تبدیل نمودن لایسنس موجود به دوکاربری(دو سیستم عامل برای تنها یک شخص) می باشد. ( جهت اطلاعات بیشتر با بخش مالی 61099-021 داخلی 1033 و 1038 تماس حاصل نمائید)

* کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ دارای ویندوز ۷ به بالا باشد (ویندوز آپدیت شود).

* قابل نصب برروی اندروید بالای ۶ می باشد.

* در سیستم عامل IOS و MAC قابل اجرا نمی باشد.

* در صورت استفاده از مانیتور دوم و یا وصل کردن لپ تاپ به تلوزیون نرم افزاربه صورت اتوماتیک از دسترس خارج می شود.

* لازم بذکر است تاریخ انقضاء محصول الکترونیکی دوسال پس از خرید می باشد.

 نکته مهم:در زمان ورود اطلاعات(مخصوصا اطلاعات هویتی) در نرم افزار بالاس پلیر دقت لازم را  داشته باشید تا در مراحل نصب دچار مشکل نشوید.

لطفاً جهت استفاده از کتب یا پکیج های الکترونیکی(ebook) مراحل ذیل را طی کنید:

 

1)پس از خرید از فروشگاه اینترنتی وارد حساب کاربری شوید.(تصویر 1)

 

2) در سمت راست گزینه محصولات قابل دانلود را کلیک کنید.(تصویر 2 )

 

3)در اینجا کتابهای خریداری شده شما نمایش داده می شود که مقابل هر کتاب 2 آیتم وجود دارد. دانلود و دانلود مجوز. لطفاً هر دو گزینه را دانلود کنید. (تصویر 3)

 

4)گزینه دانلود را کلیک کنید در صفحه جدید که باز می شود تیک توافق نامه مشتری (ماده 9 قانون کپی رایت) را بزنید و دکمه قرمز رنگ ادامه را کلیک کنید.(تصویر4)

 

5)فایل زیپ برای شما دانلود میشود(تصویر 5)

 

 

6) سپس مجدد به حساب کاربری رفته و دانلود مجوز را نیز دانلود کنید. لایسنس کتاب الکترونیکی و رمز فایل زیپ شده در این فایل موجود می باشد. رمز rar را کپی کنید(تصویر 6)

 

 

7)فایل زیپ دانلود شده را در مسیر دلخواه یا در پوشه ای در یکی از درایوها به نام مدرسان کپی نمایید. سپس روی فایل راست کلیک کرده و گزینه extract here را بزنید.(تصویر7)

 

 

8) پیام پسورد خود را وارد کنید می آید. رمز کپی شده را در محل مربوطه paste نمایید (تصویر 8)

 

 

9)نرم افزار از حالت زیپ خارج شده را باز کنید و مراحل نصب را مطابق شکل های ذیل تکمیل کنید:

الف)روی فایلbalas player setup.exe دبل کلیک کنید. مراحل نصب نرم افزار شروع می شود.

 

 

 

 

 

نرم افزار نصب شده و روی دسک تاپ شما قرار دارد. نرم افزار را باز کنید

گزینه موافقم را مطابق شکل ذیل کلیک کنید.

 

دقت کنید که لوکیشن سیستم شما باید ایران باشد.

 

 

کد ملی و شماره همراه خود را بدون صفر وارد کنید. رمز فعال سازی به این شماره پیامک خواهد شد. سپس نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید. در مرحله بعد لایسنس محصول خریداری شده را وارد کنید.

 

 

 

 

کد فعالسازی برای شما ارسال میشود وارد کرده و در بخش محصولات مدرسان شریف کتابهای خریداری شده شما قابل دانلود و استفاده می باشد.

 

 

 

 

برای دانلود هر بخش روی گزینه دانلود کلیک کنید

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

بحث درباره مدیریت از دیرباز مورد توجه بوده است؛ زیرا از روزی که بشرپا به عرصه خاک نهاد و با خانواده و قوم و قبیله زندگی اجتماعی را آغاز نمود،‌ اندیشهمدیریت و سرپرستی همان مجموعه کوچک را در ذهن خود پروراند. ولی مدیریت و سرپرستی باید در راستای نظام ارزشی حاکم حرکت کند.

مدیریت در کشور ما نیز که از این امر مستثنی نیست با توجه به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به باورها، عقاید و مناسک دینی، در راستای اسلامی شدن دانش مدیریت حرکت می‌کند.

به همین منظور در دهه اخیر بحث مدیریت از دیدگاه اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار و در منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت جزو دروس تخصصی مطرح گردید.

در همین راستا سعی بر آن شد که در این کتاب به مبانی و اصول مدیریت از دیدگاه اسلام پرداخته شود. پس از بررسی منابع مختلف در این زمینه، کتاب حاضر که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.

هر فصل از کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام شامل چند درسنامه می‌باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد.

همچنین تست‌های تألیفی و سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های 1394 تا 1399 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال ارائه شده است که داوطلب می‌تواند میزان اهمیت هر بخش در کنکورهای سنوات قبل را درک کند و بیشتر بر آن مباحث تمرکز کند.

با قطعیت می‌توانم این اطمینان را به داوطلبان بدهم که کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در عین خلاصه بودن، از جامعیت کافی و لازم برخوردار است و کلیه سرفصل‌های این درس در کنکور را پوشش می‌دهد.

در انتهای کتاب الکترونیکی اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ، سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.

در پایان، لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری ‌نمایم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را دارم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب‌نظران و دانشجویان تقاضا دارم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.irارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021 (روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند. 

مشخصات محصولات
سال چاپ 1403
نوبت چاپ 3
مولف علی اسدی
تعداد صفحات 302
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب الکترونیکی تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در کتاب الکترونیکی تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌های 91 تا 1400 و دکتری 90 تا 1400 و منتخب سؤالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد.
1,600,000 ریال

کتاب الکترونیکی آمار و احتمالات ارشد و دکتری ( مدیریت، حسابداری و علوم اقتصاد ) ( میکروطبقه بندی )

کتاب الکترونیکی آمار و احتمالات در قالب 8 فصل به رشته تحرير درآمده است. سؤالات آزمون‌های ارشد و دکتری سال‌های 91 تا 1402 و منتخب سوالات آزمون‌های قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه به‌صورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آن‌ها از آسان به سخت باشد.
1,450,000 ریال

کتاب الکترونیکی اقتصاد خرد و کلان ارشد

امروزه دانش اقتصاد به عنوان درس مکمل تمام رشته‌های علوم اداری و حتی برخی علوم فنی، پزشکی و علوم انسانی، مورد توجه تمام سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزشی قرار گرفته است و مباحثی چون عرضه، تقاضا و مفاهیم بازار به عنوان ابزارهای توانمند جهت شناخت وضعیت اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
1,020,000 ریال

کتاب الکترونیکی بازاریابی ارشد و دکتری

کتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل می‌باشد و جدا از مطالب حوزه بازاریابی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازاریابی، سیستم‌های اطلاعات بازاریابی، برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، صادرات و واردات و برندینگ نیز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامی منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون کتاب‌های اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیک‌هاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
1,340,000 ریال