کتاب راهکارهای طلایی موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری ویژه رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی | مدرسان شریف-فروشگاه آنلاین مدرسان شریف
 

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

فروشگاه آنلاین مدرسان شریف

فـــــروشـــــگاه آنــــلایـــــن مــــــدرســـــان شــریــف

جستجوی پیشرفته

جستجو

پیگیری پستی سفارشات

راهنمای فروشگاه

کتاب راهکارهای طلایی موفقیت در مصاحبه آزمون دکتری ویژه رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

نوع محصول: کتاب‌های فیزیکی
هدف از تهیه این کتاب افزایش آگاهی و آشنایی داوطلبان با شرایط عمومی و نوع سؤالاتی است که در جلسه مصاحبه حضوری پرسیده می‌شود.
کد محصول: 36-10010886
1,100,000 ریال
990,000 ریال
i h
مشخصات محصولات
مولف دپارتمان مدیریت مدرسان شريف
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 5
تعداد صفحات 72

پیشرفت روزافزون علم و دانش، پیمودن مدارج بالای تحصیلی را اجتناب‌ناپذیر کرده است و تمایل به تحصیلات عالی در سال‌های اخیر باعث ایجاد رقابت شدیدی بین داوطلبان مقطع دکتری شده است.

با توجه به عدم اطلاعات کافی متقاضیان ورود به این مقطع پیرامون مصاحبه‌ حضوری و نبود منابع کافی در این زمینه، انتشارات مدرسان شریف کتابی در دو بخش تهیه کرده است که بخش اول آن در ارتباط با شرایط عمومی حضور یک داوطلب در جلسه مصاحبه حضوری می‌باشد و بخش دوم آن سؤالات تخصصی درسی می‌باشد که از داوطلب سؤال می‌شود.

هدف از تهیه این کتاب افزایش آگاهی و آشنایی داوطلبان با شرایط عمومی و نوع سؤالاتی است که در جلسه مصاحبه حضوری پرسیده می‌شود.

این کتاب به متقاضیان کمک می‌کند که ندانسته‌های خود را در ارتباط با مصاحبه حضوری به حداقل برسانند.

در ضمن از کلیه عزیزان از جمله جناب آقای حمید فتحی مقدم که گردآوری بخش عمومی این اثر را برعهده داشتند و کلیه عزیزانی که مسئولیت پاسخگویی و گردآوری سؤالات را با تمام توان خود انجام دادند نهایت تشکر و امتنان را داریم.

امیدواریم این کتاب مورد قبول متقاضیان واقع گردد.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری نماییم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را داریم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب نظران و دانشجویان تقاضا داریم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021
(روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

 

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • محصول را تنها پس از خرید آن می‌توان نقد و بررسی کرد
  • فقط کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نقد و بررسی‌ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی

پیشرفت روزافزون علم و دانش، پیمودن مدارج بالای تحصیلی را اجتناب‌ناپذیر کرده است و تمایل به تحصیلات عالی در سال‌های اخیر باعث ایجاد رقابت شدیدی بین داوطلبان مقطع دکتری شده است.

با توجه به عدم اطلاعات کافی متقاضیان ورود به این مقطع پیرامون مصاحبه‌ حضوری و نبود منابع کافی در این زمینه، انتشارات مدرسان شریف کتابی در دو بخش تهیه کرده است که بخش اول آن در ارتباط با شرایط عمومی حضور یک داوطلب در جلسه مصاحبه حضوری می‌باشد و بخش دوم آن سؤالات تخصصی درسی می‌باشد که از داوطلب سؤال می‌شود.

هدف از تهیه این کتاب افزایش آگاهی و آشنایی داوطلبان با شرایط عمومی و نوع سؤالاتی است که در جلسه مصاحبه حضوری پرسیده می‌شود.

این کتاب به متقاضیان کمک می‌کند که ندانسته‌های خود را در ارتباط با مصاحبه حضوری به حداقل برسانند.

در ضمن از کلیه عزیزان از جمله جناب آقای حمید فتحی مقدم که گردآوری بخش عمومی این اثر را برعهده داشتند و کلیه عزیزانی که مسئولیت پاسخگویی و گردآوری سؤالات را با تمام توان خود انجام دادند نهایت تشکر و امتنان را داریم.

امیدواریم این کتاب مورد قبول متقاضیان واقع گردد.

در پایان لازم است از مدیریت محترم انتشارات مدرسان شریف که رهنمودهای ایشان باعث ارتقای کتاب شده است سپاسگزاری نماییم.

همچنین از واحد تألیف و تایپ انتشارات مدرسان شریف که در هرچه بهتر شدن این کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزیدند کمال تشکر و امتنان را داریم.

یقیناً هر اثری توأم با خطایی است؛ لذا از تمامی صاحب نظران و دانشجویان تقاضا داریم هرگونه اشکالی را به آدرس ایمیل Entesharat@modaresanesharif.ac.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن‌ 61099 ـ 021
(روابط عمومی انتشارات مدرسان شریف) تماس حاصل نمایند.

 

مشخصات محصولات
مولف دپارتمان مدیریت مدرسان شريف
سال چاپ 1402
نوبت چاپ 5
تعداد صفحات 72
مشتریانی که این محصول را خریدند، محصولات زیر را نیز خریداری می‌کنند.

کتاب تئوری های مدیریت ارشد و دکتری ( میکروطبقه بندی )

در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و به‌روزترین و جامع‌ترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکته‌ها و مثال‌ها به‌روز شده‌اند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ارشد و دکتری ( میکرو طبقه‌بندی )

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصه‌ای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 با پاسخ‌های کاملاً تشریحی آورده شده است.
3,350,000 ریال 3,015,000 ریال

کتاب زبان عمومی دكتری

در ویرایش جدید، بخش اول کتاب زبان عمومی که شامل 14 فصل است به‌صورت میکروطبقه‌بندی ارائه شده است. به این شکل که در هر فصل، تست‌های تألیفی و کنکوری مربوط به هر مبحث دقیقاً زیر همان مبحث آورده شده که این روش به داوطلب کمک می‌کند بعد از مطالعه مطلب، بلافاصله سراغ تست‌ها برود و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند. در بخش‌های دوم و سوم، علاوه بر تست‌های تألیفی، تست‌های سال‌های 91 تا 97 به‌صورت طبقه‌بندی شده در انتهای هر بخش ارائه شده و نهایتاً تست‌های سال‌های ‌98 الی 1403 نیز در انتهای کتاب گنجانده شده است.
4,950,000 ریال 4,455,000 ریال

کتاب بازاریابی ارشد و دکتری

کتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال‌، آزمون‌هاي فصل‌‌بندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 به‌صورت طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشريحي مي‌باشد.در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1400 تا 1403 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.
4,850,000 ریال 4,365,000 ریال