كتاب حاضر در قالب ۸ فصل به رشته تحرير درآمده است. هر فصل شامل چند درسنامه میباشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمونهای ارشد و دکتری سالهای ۹۱ تا ۹۷ و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال ۹۱ با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد.
يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع است. به همين منظور در اين كتاب نهايت سعي و تلاش شده است كه با ساده بيان كردن مطالب و قرار دادن تستها و مثال هاي متنوع، اهداف فوق بهطور كامل دنبال شود. كتاب شامل مفاهيم بسيار مهم و جديدي است كه در مقايسه با ساير كتابهاي همنوع خود آن را تبديل به كتابي منحصر به فرد نموده است.
كتاب الکترونیکی اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام شامل مباحث اصلی مجموعه كتابهای مبانی و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرشها و رويكردهای متفاوت است.
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصهای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
كتاب اقتصاد خرد و کلان داراي ويژگيهاي زير ميباشد:
۱ـ تمام مباحث و مفاهيم درسي به صورت كامل طرح شده و پس از هر مبحث مثال و تست قرار داده شده است.
۲ـ در پايان هر فصل سؤالاتآزمونهای کارشناسی ارشد سراسري ۹۵ـ۷۵ و آزاد ۹۱ـ۷۷ آورده شده است که داراي پاسخ تشريحي ميباشند و ميتوانند در تفهيم سؤالات مورد انتظار از هر فصل بسيار كارآمد باشند.
۳ـ علاوه بر تستهاي طبقهبندي شده در پايان هر فصل آزمون مربوط به همان فصل قرار داده شده است كه جهت قرار گرفتن در شرايط آزمون و شناسايي و رفع نقايص بسيار مفيد ميباشند. با توجه به ويژگيهاي فوق، اين كتاب جهت بهرهبرداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشتههايي كه براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد نياز به يادگيري اين درس دارند توصيه ميگردد.
امروزه دانش اقتصاد به عنوان درس مكمل تمام رشتههاي علوم اداري و حتي برخي علوم فني، پزشكي و علوم انساني، مورد توجه تمام سياستگذاران و برنامهريزان آموزشي قرار گرفته است و مباحثي چون عرضه، تقاضا و مفاهيم بازار به عنوان ابزارهاي توانمند جهت شناخت وضعيت اقتصادي مورد استفاده قرار ميگيرند.
كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشريحي ميباشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
كتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل ميباشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستمهای اطلاعات بازاريابي، برنامهريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بينالمللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و بهروزترین و جامعترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکتهها و مثالها بهروز شدهاند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
در کتاب الکترونیکی تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می¬باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد سالهای 91 تا 97 و دکتری 90 تا 97 و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد. سعی شده نحوه توزیع تستهای کنکور در بین مطالب تا حد زیادی جزئی شده باشد به گونهای که حتی در تقسیمبندیهای یک موضوع، تستها نیز تقسیم شدهاند تا میزان اهمیت هر مطلب برای خوانندگان روشن باشد. در فرمت قبلی کتابها مثالهای هر مبحث، تستهای تألیف شده بودند که در کتابهای میکروطبقهبندی تستهای کنکوری جایگزین برخی از تستهای تألیفی شدند.
كتاب الکترونیکی تحقیق در عملیات به منظور كسب آمادگی لازم جهت شركت در آزمون كارشناسی ارشد رشته مديريت تدوين شده است و دارای 14 فصل (تحقيق در عمليات 1و 2 و 3) می باشد.
كتاب تحقیق در عملیات ( بازرگانی و صنعتی ) به منظور كسب آمادگي لازم جهت شركت در آزمون كارشناسي ارشد رشته مديريت تدوين شده و داراي 14 فصل (تحقيق در عمليات 1، 2 و 3) ميباشد. در ابتداي هر فصل به بيان مطالب درسي و نكات كنكوري در حد نياز پرداخته شده و از مثالهاي متعددي جهت درك هرچه بهتر مطالب استفاده شده است. پس از ارائه درس، در انتهاي هر فصل مجموعه كاملي از تستهاي آزمونهای کارشناسی ارشد مجموعه مديريت از سال 1401ـ 1390 با پاسخهای كاملاً تشريحي و همچنين يك آزمون جهت سنجش داوطلب ارائه شده است که پاسخ کلیدی آنها در انتهای کتاب آمده است.
در کتاب حسابداری دولتی سعي شده تمامي مسائل حسابداري دولتي شامل مطالب تدریس شده در دانشگاه ها و بحث هایی که بصورت عملی در دستگاه های دولتی بکار گرفته می شود را دربرگیرد.
رشته مدیریت مالی در مقطع كارشناسی ارشد یكی از رشتههای پرطرفدار در بین دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت میباشد. یكی از دلایل این جذابیت وجود فرصتهای شغلی بسیار متنوع در سطوح مختلف میباشد. از یك شركت تجاری كوچك گرفته تا شركتهای سرمایهگذاری و كارگزاری در بورس اوراق بهادار.
با توجه به اينكه درس »رياضي عمومي« معمولاً در سال اول تحصيلي توسط دانشـجويان دورههـاي كارشناسـي گذرانده ميشود و پس از گذشت دو سال از آن مطالب فرا گرفته شده تقريباً به فراموشي سپرده شـده، لـذا كتـاب بـا نگارش ساده و اجتناب از بيان مطالب غيرضروري )اثبات فرمولها و …( سعي بر ايـن داشـته كـه دانشـجويان جهـت موفقيت در آزمون كارشناسي ارشد در كمترين زمان بهترين نتيجهگيري را داشته و ديگر نيازي به مراجعه به كتب ديگر
نداشته باشند.
با توجه به اينكه درس «رياضي عمومي» معمولاً در سال اول تحصيلي توسط دانشجويان دورههاي كارشناسي گذرانده ميشود و پس از گذشت دو سال از آن مطالب فرا گرفته شده تقريباً به فراموشي سپرده شده، لذا كتاب با نگارش ساده و اجتناب از بيان مطالب غيرضروري (اثبات فرمولها و …) سعي بر اين داشته كه دانشجويان جهت موفقيت در آزمون كارشناسي ارشد در كمترين زمان بهترين نتيجهگيري را داشته و ديگر نيازي به مراجعه به كتب ديگر نداشته باشند.
كتاب الکترونیکی به گونهاي گردآوري شده است كه براي دانشجويان تمامي مقاطع تحصيلي مجموعه مديريت قابل استفاده است و خواندن آن به همه دانشجويان اين رشته توصيه ميشود.
کتاب زبان عمومی ارشد به اميد برداشتن گامي درجهت ارتقاي سطح آموزشي كشور تهيه شده و شامل مباحث درس زبان انگليسي منطبق بر سرفصل هاي مصوب وزارت علوم، تحقيقات وفناوري است.