كتاب حاضر در قالب ۸ فصل به رشته تحرير درآمده است. هر فصل شامل چند درسنامه میباشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمونهای ارشد و دکتری سالهای ۹۱ تا ۹۷ و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال ۹۱ با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد.
يادگيري اين درس مبتني بر فهم دقيق مطالب و حل كردن مسائل متنوع است. به همين منظور در اين كتاب نهايت سعي و تلاش شده است كه با ساده بيان كردن مطالب و قرار دادن تستها و مثال هاي متنوع، اهداف فوق بهطور كامل دنبال شود. كتاب شامل مفاهيم بسيار مهم و جديدي است كه در مقايسه با ساير كتابهاي همنوع خود آن را تبديل به كتابي منحصر به فرد نموده است.
در کتاب استعداد تحصیلی دکتری مدرسان شریف با توجه به نوع سوالات در تمام گروه های آزمایشی سعی شده با توجه به اهمیت و نوع مباحث، مطالب آموزشی مناسب از کتاب های داخلی و خارجی گردآوری شود.
كتاب الکترونیکی اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام شامل مباحث اصلی مجموعه كتابهای مبانی و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرشها و رويكردهای متفاوت است.
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصهای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشريحي ميباشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
كتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل ميباشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستمهای اطلاعات بازاريابي، برنامهريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بينالمللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
در تهیه کتاب تئوری های مدیریت سعی شده تا تمامی منابع جدید چندین سال اخیر کنکورهای مدیریت در تمامی مقاطع لحاظ شود و بهروزترین و جامعترین مطالب به طورکامل پوشش داده شود. جهت راحتی و کارایی بیشتر، تا حد امکان تمامی مطالب، نکتهها و مثالها بهروز شدهاند و مطالب غیرکاربردی حذف شده و تمامی نیازهای مطالعاتی این درس برای کنکورهای ارشد و دکتری رعایت شده است.
در کتاب الکترونیکی تئوری های مدیریت، هر فصل شامل چند درسنامه می¬باشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد و از طرف دیگر نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد سالهای 91 تا 97 و دکتری 90 تا 97 و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر درسنامه بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند که سعی شده ترتیب قرار گرفتن آنها از آسان به سخت باشد. سعی شده نحوه توزیع تستهای کنکور در بین مطالب تا حد زیادی جزئی شده باشد به گونهای که حتی در تقسیمبندیهای یک موضوع، تستها نیز تقسیم شدهاند تا میزان اهمیت هر مطلب برای خوانندگان روشن باشد. در فرمت قبلی کتابها مثالهای هر مبحث، تستهای تألیف شده بودند که در کتابهای میکروطبقهبندی تستهای کنکوری جایگزین برخی از تستهای تألیفی شدند.
در کتاب الکترونیکی زبان عمومی دکتری سعي شده است به هر يك ازسه بخش سوالات تافل دکتری شامل درک مطلب، ساختار و واژگان به طور جامع و کامل به همراه مثالهای کاملاً تشریحی پرداخته شود.
در کتاب زبان انگلیسی عمومی مقطع دكتری شده است به هر يك ازسه بخش سوالات تافل دکتری شامل درک مطلب، ساختار و واژگان به طور جامع و کامل به همراه مثالهای کاملاً تشریحی پرداخته شود.
کتاب یادگیری 504 واژه انگلیسی ارشد و دکتری حاصل تحقيق مولف در زمينه تصويرسازي ذهني و تجربه وی بر روي ساختن تصاوير ذهني جهت يادگيري سريع و هميشگي لغات زبان انگليسي ميباشد.
کتاب الکترونیکی یادگیری 504 واژه انگلیسی حاصل تحقيق مولف در زمينه تصويرسازي ذهني و تجربه وی بر روي ساختن تصاوير ذهني جهت يادگيري سريع و هميشگي لغات زبان انگليسي ميباشد.
مؤسسه آموزش عالی آزاد مدرسان شریف، 4 مرحله آزمون آزمایشی حضوری مبحثی و جامع در مقطع دکتری برگزار می کند.با توجه به روش استاندارد سازی سازمان سنجش، بی شک منحصر بفرد ترین و قابل اعتمادترین آزمون در مقطع دکتری می باشد.
معرفی طرح تخفیف:
در این طرح ثبت نام کلاس های آنلاین نکته و تست رشته های مورد نظر با 35 درصد تخفیف انجام می شود.
زمان ثبت نام محدود و فقط تا 15 فروردین ماه 1403 می باشد.
زمان شروع کلاس های نکته و تست: دی و بهمن ماه 1403
معرفی طرح تخفیف:
در این طرح ثبت نام کلاس های آنلاین نکته و تست رشته های مورد نظر با 15 درصد تخفیف انجام می شود.
زمان ثبت نام محدود و فقط تا 15 فروردین ماه 1403 می باشد.
زمان شروع کلاس های نکته و تست: دی و بهمن ماه 1403