توجه ويژه : اين کتاب ديگر به صورت فيزيکي چاپ نخواهد شد و نسخه الکترونيکي( آخرین بروز رسانی) آن هم اکنون در پايين صفحه در بخش (دانلود کامل کتاب) در دسترس مي باشد.
كتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شامل شرح كامل مطالب درسی به همراه نكات مهم و كلیدی براساس سرفصلهای كنكور میباشد. وجود تستهای مربوط به آزمونهای کارشناسی ارشد كه در انتهای هر فصل به صورت تستهای طبقهبندی شده همراه با پاسخهای تشریحی آورده شده است، این امكان را برای داوطلبان فراهم میآورد تا با دیدگاه طراحان تست در سالهای مختلف آشنا شده و از نظر تنوع تستی مشكلی نداشته باشند.
در كتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت سعي شده است كه از تمام منابع و مراجع اصلي موجود در زمينه اصول و فلسفه تعليم و تربيت استفاده شود تا داوطلبان كنكور بدون هيچ دغدغه و نگراني، با اطمينان خاطر به مطالعه اين كتاب اكتفا كرده و از مطالعه منابع اصلي بينياز باشند.
كتاب الکترونیکی اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام شامل مباحث اصلی مجموعه كتابهای مبانی و اصول مديريت از ديدگاه اسلام با نگرشها و رويكردهای متفاوت است.
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که خلاصهای از چندین منبع معتبر است در 10 فصل تدوین گردید که در سه فصل ابتدایی بیشتر به فلسفه مدیریت از دیدگاه اسلام (چرایی، چیستی و چگونگی) پرداخته شده است.
کتاب الکترونیکی اصول و مبانی نظری ترجمه براساس آخرین تغییرات اعلام شده دانشگاه علامه طباطبایی (در سال 1402) تهیه و تدوین شده است. طبق آخرین تغییرات اعلامشده، داوطلبان برای درس «اصول و مبانی نظری ترجمه» باید مجموعاً 5 کتاب (البته از هر کتاب صرفاً چند فصل) را مطالعه کنند؛. از طرفی هم سهم سؤالات این درس در کنکور 1402، 36 سؤال از 50 سؤال بود که تعداد قابل ملاحظه ای است.
کتاب اصول و مبانی نظری ترجمه براساس آخرین تغییرات اعلام شده دانشگاه علامه طباطبایی (در سال 1402) تهیه و تدوین شده است. طبق آخرین تغییرات اعلامشده، داوطلبان برای درس «اصول و مبانی نظری ترجمه» باید مجموعاً 5 کتاب (البته از هر کتاب صرفاً چند فصل) را مطالعه کنند. از طرفی هم سهم سؤالات این درس در کنکور 1402، 36 سؤال از 50 سؤال بود که تعداد قابل ملاحظه ای است
در این کتاب الکترونیکی سعی نموديم تا مطالب مهم این دست کتاب ها نیز پوشش داده شود تا داوطلب نیازی برای مراجعه به کتاب های دیگر احساس نکند. مباحث اين كتاب به صورت فصلبندي ميباشد. در هر فصل ابتدا درسنامه آورده شده و بعد از درسنامه، سؤالات و پاسخهاي آزمونهاي سراسري به صورت طبقهبندي شده ارائه شده است. بعد از اين سؤالات در انتهاي هر فصل تعدادي تست تأليفي تحت عنوان آزمون ارائه شده است كه پاسخ اين تستها به صورت كليدي در انتهاي كتاب آمده است.
کتاب اقتصاد خرد با هدف ارائه نکات و خلاصه درس اقتصاد خرد و جهت آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی ارائه شده است. سعی مؤلفان بر استفاده از تمامی منابع دانشگاهی مرتبط به ویژه منابع مورد استفاده در آزمونهای کارشناسی ارشد بوده و تلاش شده است تا نکته و مبحثی مغفول نماند.
كتاب اقتصاد خرد و کلان داراي ويژگيهاي زير ميباشد:
۱ـ تمام مباحث و مفاهيم درسي به صورت كامل طرح شده و پس از هر مبحث مثال و تست قرار داده شده است.
۲ـ در پايان هر فصل سؤالاتآزمونهای کارشناسی ارشد سراسري ۹۵ـ۷۵ و آزاد ۹۱ـ۷۷ آورده شده است که داراي پاسخ تشريحي ميباشند و ميتوانند در تفهيم سؤالات مورد انتظار از هر فصل بسيار كارآمد باشند.
۳ـ علاوه بر تستهاي طبقهبندي شده در پايان هر فصل آزمون مربوط به همان فصل قرار داده شده است كه جهت قرار گرفتن در شرايط آزمون و شناسايي و رفع نقايص بسيار مفيد ميباشند. با توجه به ويژگيهاي فوق، اين كتاب جهت بهرهبرداري دانشجويان رشته مديريت و همچنين رشتههايي كه براي شركت در كنكور كارشناسي ارشد نياز به يادگيري اين درس دارند توصيه ميگردد.
امروزه دانش اقتصاد به عنوان درس مكمل تمام رشتههاي علوم اداري و حتي برخي علوم فني، پزشكي و علوم انساني، مورد توجه تمام سياستگذاران و برنامهريزان آموزشي قرار گرفته است و مباحثي چون عرضه، تقاضا و مفاهيم بازار به عنوان ابزارهاي توانمند جهت شناخت وضعيت اقتصادي مورد استفاده قرار ميگيرند.
کتاب اقتصاد کلان شامل ۱۰ فصل است که هر فصل شامل چند کتاب کتاب اقتصاد کلان درسنامه ای میباشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد سالهای ۹۱ تا ۹۸ و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال ۹۱ با پاسخ تشریحی در هر فصل بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند.
کتاب الکترونیکی اقتصاد کلان شامل 10 فصل است که هر فصل شامل چند درسنامه میباشد که در هر درسنامه جزئیات مربوط به یک یا چند مبحث وجود دارد. سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد سالهای 91 تا 98 و منتخب سؤالات آزمونهای قبل از سال 91 با پاسخ تشریحی در هر فصل بهصورت مبحثی تحت عنوان مثال وجود دارند. در فرمت قبلی کتاب، مثالهای هر مبحث را مؤلفان طرح کرده بودند که در کتابهای میکروطبقهبندی، تستهای کنکوری جایگزین برخی تستهای تألیفی شدند. در انتهای کتاب 3 مرحله آزمون خودسنجي با سطوح
C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) به همراه سؤالات و پاسخ آزمونهای کارشناسی ارشد 1402ـ 1399 گنجانده شده است.
كتاب بازاریابی شامل مطالب درسي، نكات كنكوري، مثال، آزمونهاي فصلبندي شده به همراه كليد و نیز سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد از سال 1390 تا 1399 بهصورت طبقهبندیشده همراه با پاسخ تشريحي ميباشد. در انتهای کتاب سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری 1402ـ1400 همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.علاوه بر این، 6 مرحله آزمون خودسنجي در سطوح C (ساده)، B (متوسط) و A (سخت) ارائه گردیده است.
كتاب الکترونیکی بازاریابی شامل دوازده فصل ميباشد و جدا از مطالب حوزه بازاريابي به موضوعاتي همچون تحقيقات بازاريابي، سيستمهای اطلاعات بازاريابي، برنامهريزي استراتژيك بازاريابي، بازاريابي بينالمللي، صادرات و واردات و برندینگ نيز پرداخته است. در آخرین ویرایش کتاب سعی شده است که از تمامي منابع آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده شود و منابعی همچون كتابهای اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام، مدیریت بازاریابی نوین لوئیس بون، جوهره بازاریابی بیکهاف، مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، مدیریت استراتژیک برند کلر و مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی اضافه شده است.
توجه ويژه : اين کتاب ديگر به صورت فيزيکي چاپ نخواهد شد و نسخه الکترونيکي ( آخرین بروز رسانی) آن هم اکنون در پايين صفحه در بخش (دانلود کامل کتاب) در دسترس مي باشد.
در هر فصل ابتدا مطالب و نکات مهم هر مبحث توضیح داده شده و برای تشریح بهتر موضوع از مثالهای متعدد استفاده شده است. در انتهای هر فصل سؤالات آزمونهای کارشناسی ارشد 95-85 با پاسخ تشریحی آنها آورده شده است و پس از آن آزمونی جهت سنجش داوطلبان عزیز ارائه شده است که پاسخ کلیدی این تستها بهصورت کلیدی در انتهای کتاب آورده شده است.
كتاب الکترونیکی بانك تست GMAT شامل 2000 سؤال چهارگزينهای می باشد كه در 50 آزمون 40 سؤالی (همانند آزمون اصلی) دستهبندی شدهاند. سؤالات با تجزيه و تحليل دقيق آزمونهای گذشته و همچنين با توجه به رويكرد احتمالی آزمونِ سالهای آينده، طراحی شدهاند.
كتاب پيش رو پس از تقريباً دو سال تلاش، جهت پاسخگويي به نياز داوطلبان رشته MBA و مديريت اجرايي در درس GMAT تهيه شده است. اين كتاب شامل 1200 سؤال چهارگزينهاي ميباشد كه در 30 آزمون 40 سؤالي (همانند آزمون اصلي) دستهبندي شدهاند. سؤالات با تجزيه و تحليل دقيق آزمونهاي گذشته و همچنين با توجه به رويكرد احتمالي آزمونِ سالهاي آينده، طراحي شدهاند. قبل از بيان خصوصيات اين كتاب، لازم است تأكيد كنم كه قبل از مطالعهي اين کتاب، حتماً ابتدا مطالب درسي، سؤالات تأليفي متن و سؤالات آزمونهاي كارشناسي ارشد در كتاب اصلي GMAT مطالعه شود.